Katarzyna Berenika Miszczuk, K.A.Figaro, Maya Frost, Jagna Rolska i inne - Gorąca gwiazdka

 

Katarzyna Berenika Miszczuk, K.A.Figaro, Maya Frost, Jagna Rolska i inni - Gorąca gwiazdka

INFORMACJE OGÓLNE

Autor: Katarzyna Berenika Miszczuk, K.A.Figaro, Maya Frost, Jagna Rolska i inne

Tytuł: Gorąca gwiazdka

Liczba stron: 413

Wydawnictwo: Lipstick Books

Kategoria: Erotyk/Romans

Tłumaczenie: -

ISBN: 978-83-280-8492-6

OPIS

Z czym mogą się kojarzyć święta? Z czasem wolnym, dobrą książką, spokojem, miłością... Co jeśli to wszystko będzie można znaleźć w jednej książce stworzonej przez dwanaście popularnych pisarek? Co jeśli historie przedstawione w danej pozycji będą okraszone pikantnymi opisami? Jeśli szukacie czegoś takiego,to "Gorąca gwiazdka", którą napisała Katarzyna Berenika Miszczuk, K.A.Figaro, Maya Frost, Jagna Rolska i inne, będzie idealną lekturą dla Ciebie!

MOJE WRAŻENIA

Ten kto zna mnie nieco dłużej, wie, że książki o tematyce erotycznej nie są moimi ulubionymi. Niemniej jednak sięgnęłam po tę pozycję. Dlaczego? Byłam ogromnie ciekawa jak z taką tematyką poradzi sobie Katarzyna Berenika Miszczuk oraz co nowego wymyśli K.A. Figaro, która udowodniła mi już, że potrafi pisać w taki sposób, aby zainteresować czytelnika.

Tak jak się spodziewałam, absolutnie nie zawiodłam się na obu tych autorkach, a i poznałam pióro pozostałych kobiet. 

W książce "Gorąca gwiazdka", którą napisały Katarzyna Berenika Miszczuk, K.A.Figaro, Maya Frost, Jagna Rolska i inne, mamy dwanaście historii opisujących miłość na różnym stopniu zaawansowania. Małżeństwa, świeże pary, starych dobrych znajomych jak i nowo poznanych ludzi. Każda z nich przedstawia inny rodzaj miłości. Miłości gasnącej, budzącej się do życia, nowej, nieśmiertelnej... Każda ma jednak wspólny mianownik, którym jest namiętność i pożądanie. 

"Majka przełknęła głośno ślinę na widok zupełnie obnażonego, niebywale seksownego męskiego ciała. Jej wzrok prześlizgnął się po jego muskularnych ramionach, szerokim, cudownie wyrzeźbionym torsie, napiętym brzuchu, który sprawiał wrażenie, jakby był ze stali, i zatrzymał się na jego członku."

Pozycja ta aż kipi erotyzmem, na różnych szczeblach znajomości i to jest głównym elementem tej książki. Prawdopodobnie dlatego nie oczekiwałam od niej zbyt wiele, niemniej jednak każde opowiadanie w jakiś sposób mnie interesowało. 

"Gorąca gwiazdka", którą napisała Katarzyna Berenika Miszczuk, K.A.Figaro, Maya Frost, Jagna Rolska i inne pisarki jest o tyle ciekawa, bo zawiera w sobie różne spojrzenia na jeden temat. Spodziewałam się, że każda z historii będzie mieć szczęśliwe zakończenie, jednak nie do końca tak było, co tylko mile mnie zaskoczyło. 

Tym samym wydawcy udowodnili, że potrafią zgromadzić w jednym miejscu kobiety, które są w stanie przedstawić miłość i emocje jej towarzyszące na wiele różnych sposobów. Każda z tych pań ma wyrobiony swój warsztat pisarski, wszystkie są dobre w sobie znanym gatunku, a mimo wszystko, powstała taka książka, w której każda pisarka mogła napisać coś swojego. 

"O ile jeszcze możemy wmawiać wszystkim, że twoje rogi to element przebrania, o tyle z kopyt się nie wytłumaczymy."

Osobiście staram się być otwarta na nowe gatunki w literaturze. Nie chciałabym zamykać się jedynie na szeroko rozumianą fantastykę, dlatego sięgnęłam po te książkę, by móc spróbować czegoś z czym miałam już styczność, ale nie w tak dużej ilości jakbym chciała.

"Gorąca gwiazdka", którą napisała Katarzyna Berenika Miszczuk, K.A.Figaro, Maya Frost, Jagna Rolska i inne pisarki, to pozycja pełna namiętności, zwrotów akcji, pobudzająca wyobraźnie i zmysły kompilacja dwunastu krótkich opowiadań.

Nie zrobiła na mnie zbyt wielkiego wrażenia, jednak nie mogę jej zarzucić niczego złego. Historie umieszczone w tej książce były interesujące, dobrze napisane i miały to, czego się od nich wymagało - szczypty erotyzmu i pikanterii.

Jeżeli właśnie takiej pozycji szukacie, to zdecydowanie ta lektura będzie odpowiednia dla Was! Cieszę się, że po nią sięgnęłam, nawet jeśli nie odnalazłam w niej niczego odkrywczego, a jedyne co mogę jej zawdzięczać to mile spędzony czas przy ciekawej książce.

OKŁADKA

Kolorystycznie przywodzi na myśl świąteczny klimat. Zieleń w tle i czerwień na krawacie jest dokładnie taka, jaką sobie wyobrażam kiedy myślę o Bożym Narodzeniu i jest to dla mnie idealne dobranie kolorów do okładki książki, której akcja dzieje się właśnie w tym czasie.

Na zdjęciu przedstawiona jest sylwetka mężczyzny, ubranego w garnitur. Nie widać do końca jego twarzy, jedynie nieznaczną część. Kobieca dłoń trzyma jego czerwony krawat, jakby chciała przybliżyć go do siebie.

Jest w tym geście coś elektryzującego, co jednoznacznie określa tematykę tej książki. Pozycja zawiera skrzydełka, jej opis z tyłu jest krótki i spójny, a po otworzeniu książki, okładka ma czerwony kolor. 

Nie jest to grafika, która mnie zachwyciła, ale tematycznie z pewnością współgra z treścią.

MOJA OCENA

Fabuła: 4/5

Język: 3,5/5

Bohaterowie: 4/5

Zakończenie: 3,5/5

Wrażenia wizualne: 3/5

*Ocena ogólna: Nie polecam, nie odradzam

Za możliwość przeczytania i zrecenzowania tej książki na swoim blogu, serdecznie dziękuję wydawnictwu Lipstick Books


 

*ocena ogólna jest oceną SUBIEKTYWNĄ, a nie średnią arytmetyczną

You Might Also Like

0 Comments

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!