K.A. Figaro - Zakazany owoc

 

K.A. Figaro - Zakazany owoc

INFORMACJE OGÓLNE


Autor: K.A. Figaro

Tytuł: Zakazany owoc

Liczba stron: 318

Wydawnictwo: Lipstick Books

Kategoria: Romans

Tłumaczenie: -

ISBN: 978-83-6652-614-3

OPIS

Zuzanna Potocka nie ma łatwego życia.  Nawet jeśli wyprowadziła się z rodzinnego domu i mieszka na swoim, czuje że jej rodzice, a zwłaszcza ojciec Kazimierz, trzyma wszystko i wszystkich twardą ręką.

Podczas jednej z imprez między jej chłopakiem Fabianem, a jej tatą dochodzi do sprzeczki, w której Zuza namacalnie przekonuje się jak pobudliwy jest jej rodzic.

Zraniona, zszokowana i odrzucona, postanawia wrócić do swojego mieszkania, jednak po drodze dochodzi do wypadku samochodowego, w którym kobieta traci pamięć. Jak potoczy się jej życie? Czy nic się nie zmieni? A może przeciwnie, całe jej życie wywróci się do góry nogami?

MOJE WRAŻENIA

Byłam przygotowana na wiele. Przede wszystkich na sporo erotycznych scen gdzie "penisy i wilgotne kobiecości" będą wylewać się z książki hektolitrami. Byłam na to przygotowana, biorąc pod uwagę, w jakim klimacie zostały napisane inne książki K.A. Figaro z cyklu Rozchwiani.

Nastawiałam się na to, że będzie niegrzecznie, będzie pikantnie, będzie elektryzująco, a okazało się, że było...byle jak...

Główną bohaterką książki "Zakazany owoc", którą napisała K.A. Figaro, jest Zuzanna Potocka. Kobieta pochodząca z wpływowej rodziny, której ojciec posiada kilka firm, a matka również ma swoje biznesy. 

Wydawać by się mogło, że Zuza jest szczęśliwa. Ma chłopaka Fabiana, za którym nie przepadają jej rodzice, mieszka na swoim, z siostrą Marleną dogaduje się całkiem dobrze...jedynie rodzice zachowują się jakby pozjadali rozumy I nie liczyło się nic prócz pieniędzy i uznania.

"- Jeżeli ten związek po dzisiejszej aferze utrzyma się dłużej niż dwa miesiące, wydziedziczę cię, stracisz pracę i po prostu przestaniesz dla nas istnieć."


Podczas wystawnej imprezy zorganizowanej przez jej rodziców, dochodzi do spięcia pomiędzy ojcem Fabiana, a Zuzanny, a to co ma miejsce po tym felernym wydarzeniu, sprawia, że kobieta wsiada za kółko swojego samochodu, chcąc jak najszybciej wrócić do własnego domu. Niestety po drodze dochodzi do wypadku samochodowego, w wyniku, którego główna bohaterka traci na jakiś czas pamięć i zapomina totalnie o wszystkim i o wszystkich.

W powrocie do zdrowia pomagają jej rodzice, ale także tajemniczy ksiądz Artur, z którym Zuza wbrew rozsądkowi będzie miała romans. Jej całe życie wywróci się do góry nogami. Wspomnienia, powoli będą wracać na swoje miejsce i okaże się, że nie wszystko przebiegało tak, jak opisywali jej rodzice.

Fabian również pokaże swoje nowe oblicze, a ksiądz Artur okaże się być całkowicie kimś innym. Gdzie leży prawda i komu może zaufać kobieta? Jeśli chcecie się dowiedzieć, to musicie sięgnąć po tę pozycję!

"Kamil próbował mnie wyszarpać, ale w Fabiana wstąpił jakiś niezrównoważony demon."


W bardzo dużym skrócie, w moim odczuciu, bohaterowie zostali słabo przedstawieni. Znamy jedynie ich zarys. Sceny erotyczne zostały wepchnięte tam, gdzie autorka chyba nie miała pomysłu na dalszy przebieg wydarzeń. Zakończenie okazało się totalną klapą i w pierwszej chwili zastanawiałam się czy czasem ktoś nie wyrwał mi ostatnich stron książki, czy może faktycznie tak bez sensu kończy się ta pozycja, która nawet nie ma kolejnych części...

Pomysł na fabułę, był na prawdę dobry i kiedy "Zakazany owoc", który napisała K.A. Figaro się rozkręcał, autorka postanowiła zakończyć historię. Serio? Po przeczytaniu cyklu Rozchwiani, byłam wręcz przekonana, że wciągnę tę książkę nosem... Poniekąd tak było, ponieważ pozycję czytało się szybko i przyjemnie, styl nie męczył. Nie byłam jednak przygotowana na takie... Niedokończone dzieło, z którym nie wiem, co mam teraz zrobić. Czekać na kontynuację? Powiedzieć - aha - i zapomnieć o istnieniu tej pozycji, czy samej dopisać zakończenie i opublikować je na Wattpadzie jako oryginał, o którym zapomniała autorka?

"- Zuza... Zuza... Nie!"


Im dłużej myślę o książce "Zakazany owoc", którą napisała K.A. Figaro, tym coraz więcej widzę niedociągnięć, które tylko jeszcze bardziej zaniżają moją ocenę względem tej pozycji. Jestem rozczarowana ponieważ pomysł na fabułę, był na prawdę interesujący, jednak w moim odczuciu, autorka kompletnie go zaprzepaściła.

Jeśli czytaliście tę książkę i nie zgadzacie się z moją oceną, to z chęcią dowiem się jakie są Wasze odczucia po przeczytaniu tej pozycji. Jak dla mnie była to strata czasu.

OKŁADKA

Nie jest to ilustracja, która przyciągnęła by mój wzrok, jednakże nie zalicza się do tych najgorszych. Na grafice widnieje dolna część twarzy mężczyzny z lekkim zarostem, ubranego w białą, rozpiętą koszulę.

Imię i nazwisko autora widnieje na środku zdjęcia, natomiast poniżej można zauważyć tytuł książki. Kolorystycznie wszystko fajnie się spina, ilustracja nie jest nachalna ani w żaden sposób męcząca oczy. Po prostu dla mnie jest przeciętna. Jak podoba Wam się taka okładka? Dajcie znać w komentarzach!

MOJA OCENA


Fabuła: 3,5/5

Bohaterowie: 3/5

Język: 4,5/5

Zakończenie: 2/5

Wrażenia wizualne: 3/5

*Ocena ogólna: Daj sobie spokój

Książka została przeczytana dzięki współpracy z wydawnictwem Lipstick Books


*ocena ogólna jest oceną SUBIEKTYWNĄ a nie średnią arytmetyczną

You Might Also Like

0 Comments

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!