Nie wychodze z domu!


 

Witajcie!


Chciałabym ruszyć z tym blogiem, ale w taki sposób, by było to jakoś zrozumiałe... wszystkie zmiany, wszystkie pomysły, żeby miały swoje ręce i nogi, także trzeba uzbroić się w OGROMNĄ cierpliwość....

Tymczasem co robicie, moi ludkowie? :) Ja w chwili obecnej oglądam stream Nitka, piszę kolejną recenzję na mój główny blog, obiadek tuż za rogiem i gram w Stardew Valley! Niestety, ale w poniedziałek będę musiała ruszyć do pracy więc moje #niewychodze jest troszkę przekłamane, nad czym ubolewam...

Opowiedzcie, co tam u Was słychać? Jak macie zamiar spędzić wolny czas jeśli ktoś takowy ma. Może wywiąże się jakaś fajna konwersacja. Być może ja coś tu porobię, chociaż priorytetowo mam inne rzeczy do zrobienia... no zobaczymy :) W każdym razie daję Wam znać,że żyję :)

You Might Also Like

2 Comments

  1. Pomimo wszystko robię porządki wiosenne...a jak znajdę czas wolny to czytam. Teraz dzieciaki w domu więc trudniej, ale daje radę. Niestety korona narobiła chaosu i trudno się ogarnąć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak ktoś ma już jakiś rytm wprowadzony w życie to faktycznie może być ciężko ;/ mi porządki też by się przydały bo znowu mam burdel w szafach :D a czytam w przerwach na granie. Wczoraj skończyłam "Wojnę makową" a teraz ogarniam ostatni tom Kronik Jaaru :)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!