Chcę zacząć od nowa



Witajcie!

Wiem, że dawno mnie tu nie było, zaglądałam sporadycznie i w zasadzie... uciekłam. Jednak mimo wszystko chcę zacząć od nowa...

Już zapomniałam jak się tu pisze, zapomniałam jak ogarniać ten blog i zdaję sobie sprawę, że przede mną sporo pracy (jakbym jej już teraz nie miała wystarczająco sporo)

Jest tu sporo starych postów. Nie ma co ukrywać. Ogólnie myślałam, by je pousuwać, lub zaktualizować. Post po poście. Zdanie po zdaniu. Tylko czy będzie warto? Czy jest tu jeszcze jakaś zagubiona dusza, która mnie pamięta? Wczoraj zrobiłam czyszczenie obserwowanych przeze mnie kont. Wiele z nich jest już nieaktywne, ale odnalazłam kilka znajomych "twarzy".

Zdaję sobie również sprawę, że mam zbudowane pewną bazę. Nie zaczynam od nowa, nie zaczynam bez obserwatorów czy z nowym kontentem. Nadal chcę się z Wami tutaj dzielić recenzjami przeczytanych przeze mnie książek. Może dodam też coś od siebie. Co Wy na to? Jesteście gotowi na zmiany? Czy jeśli chcę zacząć od nowa, to znajdzie się ktoś kto mi potowarzyszy?

A może Ty również zaczynasz? Od samego początku? Lub może wracasz po długiej przerwie?

Musiałabym usiąść na spokojnie kiedyś do tego bloga, odświeżyć szatę graficzną, menu, wszystko, wszystko, wszystko!

Chciałabym to zrobić już teraz! Natychmiast! Ale wiem, że tak się nie da.

Dziś postanowiłam jedynie wrzucić tutaj ten post, dla sprawdzenia, kto jeszcze o mnie pamięta. Kto by tu przychodził, dzielił się swoimi spostrzeżeniami, robił jakikolwiek feedback w moją stronę, którego bardzo w tej chwili potrzebuję!

Myślicie, że dobrze robię wracając? Chcę zacząć od nowa. Nie wiem tylko, czy ktokolwiek z Was chce tu jeszcze wracać.

You Might Also Like

2 Comments

  1. Kochana uważam, że powinnaś postąpić zgodnie ze swoim sumieniem i jeśli czujesz, że chcesz prowadzić tego bloga, to koniecznie to rób, ale pamiętaj, nic na siłę, bo to ma być miłe i przyjemnie^^ :P Postaram się wpadać!
    Buziaki, Iza xx

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!