Wygaszam blog!

Słuchajcie, długo nad tym myślałam i w końcu postanowiłam opuścić szeregi Bloggera. Będę Was na bieżąco informować co się ze mną dzieje, a wszystkich zainteresowanych.... odsyłam na swój nowy blog!
Tak! Własnie dlatego stąd uciekam, ponieważ postanowiłam przejść na taki swój malutki kącik, który znajdziecie pod tym adresem [klik]

Do niektórych z Was pewnie odezwę się na blogu bezpośrednio, póki co ogarniam życie i to taka notka z tyłka nieco.
Mam nadzieję, że zobaczymy się w moim malutkim świecie :) Serdecznie zapraszam :)

You Might Also Like

3 Comments

  1. Hejka, brakuje linku - [klik] nie działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co się dzieje? :( Daj znać w komentarzach u mnie na blogu, żebym nie przegapiła (Iza z Isabel Czyta), bo tu nic się nie wyświetla w poście :(

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!