Wygaszam Blog Sprostowanie!


Czo ten Blogger...

Dopiero zobaczyłam, że tu w ogóle tekstu nie było....

Słuchajcie!

Wygaszam ten blog. Postanowiłam nieco go odświeżyć, sprawić by coś się tu działo i takim sposobem... wylądowałam na innym SWOIM WŁASNYM blogu, do którego już teraz Was zapraszam! Do niektórych z Was prawdopodobnie będę pisać bezpośrednio, niemniej jednak chciałabym tutaj poinformować wszystkich :)

Będę tu przez jakiś czas informować Was o pojawiających się nowych postach w moim nowym "kącie" w Internecie i mam nadzieję, że się tam spotkamy :)

Link do nowego bloga, który jest już aktywny od 11 maja podaję poniżej! :)


You Might Also Like

0 Comments

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!