Podsumowanie roku 2018

Rok minął jak jeden dzień! Dosłownie! Szczerze minął tak szybko, że dopiero teraz pisząc to podsumowanie zauważyłam jeden błąd w swoim ostatnim filmie na kanale, gdzie serdecznie Was zapraszam! 


W zasadzie wszystko co chciałam powiedzieć jest tam umieszczone, więc nie wiem czy jest sens powtarzać to jeszcze tutaj, zwłaszcza, że tam macie opowiadanie + wersję wizualną.

Podam Wam kilka suchych, przede wszystkim książkowych faktów, a resztę możecie zobaczyć w filmie. Serdecznie zachęcam Was do obejrzenia. Siedziałam nad tym kilka godzin, żeby jakoś wyglądało, ale myślę, że w końcowym rezultacie jest dosyć fajnie :) 

Udało przeczytać mi się 53 książki (+13) co daje wynik 20 098 (+4 458) stron czyli średnio 56 stron dziennie. Ponownie nie udało mi się ukończyć wyzwania "Przeczytam tyle ile mam wzrostu" ALE!!! jest lepiej niż w 2017 roku!!! ponieważ przeczytałam 136,5 cm (+29,2 cm) do ukończenia brakowało mi 28,5 cm (+29,2 cm) Może w tym roku się uda!
STATYSTYKI W LICZBACH:

133 obserwatorów na Blogspocie
170 obserwatorów na Google+
248 subskrybcji na You Tubie
254 followy na Instagramie
194 lajki na Facebooku
29 osób na Discordzie

I jednak chyba najważniejsza rzecz na koniec. Oficjalnie zrezygnowałam z Literackiej Fantazji, na rzecz Oxfordki, dlatego wszystkie moje social media będą (a w zasadzie już są) pod nazwą "Oxfordka". Czeka mnie męczarnia, ponieważ wszystkie recenzje w zakładce "Spis recenzji" będę musiała przelinkować... ale mam nadzieję, że prędzej czy później to ogarnę.

Nie przeciągając, mam nadzieję, że ten rok będzie jeszcze lepszy! Będzie więcej przeczytanych książek, więcej ogranych gier, więcej poznanych ludzi, więcej wszystkiego co najlepsze, no i do następnego zobaczenia! :) 

You Might Also Like

11 Comments

  1. Ja niewiele więcej książek przeczytałam w minionym roku...czas na podsumowanie jakoś mi umyka, ale kiedyś go zrobię :)

    Udanego 2019 roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też to podsumowanie tak napisałam bo napisałam.... zbyt dużo już podsumowywałam :D na Instagramie post mi się zdupił i straciłam wenę. Ale myślę, że w filmie wszystko ujęłam :)
      Tobie również wszystkiego dobrego w 2019!!! <3

      Usuń
  2. Gratuluję świetnego wyniku i aktywnego roku. Filmik jak zawsze rewelacyjny :P :). Zaczytanego 2019!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci kochana dziękuję! Mam nadzieję, że w tym roku będę bardziej aktywna jeśli chodzi o blogowe i youtubowe sprawy :)

      Usuń
  3. Hej! Dawno mnie tutaj nie było. Kochana, powiedz mi, jakim cudem masz tak mało obserwujących, skoro jesteś tak dobra w tym, co robisz? Jest to dla mnie niewyobrażalne! Cieszę się bardzo, że 2018 był dla Ciebie udany i życzę wszystkiego dobrego również w 2019!
    U mnie też niebawem pojawi się post (wreszcie!!). Taki refleksyjny, podsumowujący wiele rzeczy w moim życiu i zamykający pewien rozdział w nim. Jeśli będziesz mieć chwilkę to zapraszam dziś lub jutro - nie jestem pewna, kiedy uda mi się go napisać, bo na razie potrzebuję zebrać myśli :)
    Buziaki,
    Iza :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izaaaa! :) kurcze zastanawiałam się co się z Tobą dzieje! Zawsze podobała mi się oprawa Twojego bloga, potem nagrywałaś na YT i potem była cisza.... świetnie, że wracasz! (bo wracasz prawda? ) Cóż jeśli chodzi o liczbę obserwujących. Jestem do tego przyzwyczajona, że mam własne małe grono, które to czyta, a reszta to tylko liczby. No i nie przesiaduje u innych a to jest w głównej mierze "sukcesem" posiadania lepszych statystyk. Trochę smutno, ale poniekąd nie mam na to wpływu, a nikogo na siłę też nie chcę trzymać. Najbardziej dotykające jest to, jak się zaczyna coś robić z kimś w tym samym czasie. Ja np założyłam kanał na YT w tym samym czasie co jedna dziewczyna. No i ona teraz ma 3 tysiące subskrybcji a ja z bólem tyłka staram się dobić do tych 250... trochę smutne i zastanawiające, co ja robię gorzej, zważywszy że ta osoba nie staje na rzęsach i no nie oszukujmy się, nie ma tak urozmaiconych filmów jak moje, a jednak jest lepsza. Nie wiem z czego to wynika. Ale lepiej o tym nie myśleć, co człowiekowi jest lżej hehe :) na pewno wpadnę! W zasadzie już zajrzę bo może coś naskrobałaś! :P

      Usuń
    2. Kochana ♥ Życzę Ci sukcesów i powiększenia tego grona stałych czytelników!
      A post już jest :)

      Usuń
    3. Byłoby mi miło, gdybyś napisała, co o nim myślisz :D ♥

      Usuń
  4. Po prawej tekst jest niewidoczny w wersji RWD. Poza tym wszystko fajne zwłaszcza treść o SM w liczbach.

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!