Fantazyjny Alfabet Stronicowy - Podsumowanie 2016


Kolejny rok dobiegł końca i czas zrobić podsumowanie mojego autorskiego wyzwania. Na wstępie chcę zakomunikować, że nie wiem czy pojawi się kolejna odsłona. Na chwilę obecną niestety się nie zapowiada i już teraz chciałabym podziękować wszystkim osobom, które brały w nim udział. Szczerze powiedziawszy to nie spodziewałam się nikogo... mój blog nie należy do czołówkowych, ginie gdzieś w natłoku lepszych, bardziej poczytalnych, a Wy mnie odszukaliście i się zainteresowaliście. Bardzo serdecznie chcę podziękować wszystkim i każdemu z osobna za wzięcie udział w wyzwaniu. Tymczasem przejdźmy do wyników!

Spis osób biorących udział w wyzwaniu i ich recenzje:
1. Oxfordka
2. martucha180
3. addictedtobooks
4. Kamilla
5. Daria S

                                                                             Klasyfikacja według liczby przeczytanych stron: 

1. Daria S - 2 056 (kwiecień) + 1 066 (maj) + 920 (czerwiec) + 464 (lipiec) + 878 (sierpień) + 1 417 (wrzesień) + 1 668 (październik) + 1 794 (listopad) + 2 588 (grudzień) = 12 851
2. martucha180 - 790 (styczeń) + 282 (luty) + 994 (marzec) + 1 317 (kwiecień) + 309 (maj) + 1 305 (czerwiec) + 879 (lipiec) + 1 343 (sierpień) + 34 (wrzesień) + 768 (październik) + 1 762 (listopad) + 2 299 (grudzień) = 12 082
3. Kamilla - 330 (marzec) + 294 (kwiecień) + 354 (maj) + 291 (sierpień) + 208 (listopad) + 423 (grudzień) = 1 900
4. addictedtobooks - 473(styczeń) + 352 (czerwiec) = 825
5. Oxfordka - 490 (marzec) = 490 

Tam taram tam! And the winner is!!!! Daria S.! z wynikiem 12 851 stron! Marta wręcz deptała jej po piętach osiągając wynik 12 082 stron. Do zwycięstwa brakowało 769 stron, więc na upartego jednej/dwóch książek.
W związku z tym, jak rok temu, nie mam serca nagradzać tylko jednej osoby, zwłaszcza, że dziewczyny szły łeb w łeb i obu należy się jakiś upominek. Oczywiście należę do tych, którzy o nagrodach myślą na sam koniec, ale coś tam jednak wymyśliłam i mam nadzieję, że dziewczyny będą chociaż troszeczkę zadowolone! 

Tak więc. Za pierwsze miejsce dla Darii są dwie opcje do wyboru. 1 książka ze stosu, który proponuję, bądź 1 książka ze strony księgarni Matras do 30 zł. Prosiłabym Cię o kontakt ze mną drogą mailową. linkinka08@wp.pl 

Miejsce drugie, czyli Marta - 1 książka ze stosu, który proponuję. Również proszę o kontakt mailowy. linkinka08@wp.pl

Miejsce trzecie, bo postanowiłam nagrodzić również Kamillę , prosiłabym podać swój adres do wysyłki malutkiego, maluuuuusiego upominku również drogą mailową. linkinka08@wp.pl
Stosik proponowanych przeze mnie książek przedstawia się następująco:
11. Strażniczka - Lee Carroll

Prosiłabym Was dziewczyny również o CIERPLIWOŚĆ. Na pewno nagrody zostaną wysłane, jednak z powodu, że nie mam jak dojechać do miasta, może się to trochę odłożyć w czasie. Postaram się jednak jak najszybciej wysłać do Was nagrody i mam nadzieję, że będziecie zadowolone. Po za tym będziemy w kontakcie mailowym. Jeszcze raz chciałabym wszystkim podziękować za udział w wyzwaniu! Z mojej strony to tyle :) do zobaczenia następnym razem :)

You Might Also Like

6 Comments

  1. Gratulacje dla dziewczyn, faktycznie szly leb w leb. Zasmucilas mnie , ze nie bedzie kontynuacji, a moze masz w planach jakas inna zabawe blogowa. Milo mi, ze chcesz mnie wyroznic, ale ja za oceanem mieszkam i nie chcialabym narazac Ciebie na koszty:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tym bardziej bym chciała! Jeszcze nigdy nic nie wysłałam za ocean :D ale to już jak Ty będziesz chciała. Ja jestem chętna nadal :) no, nie przewiduje kontynuacji, ani niczego innego ;/ Tobie również wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

      Usuń
  2. Daria, gratulacje! W alfabecie jesteś lepsza ode mnie ;)
    Oxfordko, dziękuję za rok wspaniałej zabawy. E-mail juz wysłałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero zobaczyłam, że moj komnetarz się nie dodał :( Dziękuję, i gratuluję hihi to była prawdziwa przygoda ;) Mail już oczywiscie poszedł

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!