Fantazyjny Alfabet Stronicowy - Listopad


Literka na miesiąc listopad to: B
Zgłoszenia przyjmuję pod tym postem


Alfabetyczny spis osób biorących udział w wyzwaniu i ich recenzje:


2. Ewa
6. Tala Z. 

Podsumowanie roczne:

Recenzje biorące udział w wyzwaniu:
Klasyfikacja według liczby przeczytanych stron:

  • martucha180 - 828 (lipiec) 2 370 (sierpień) 1 341 (wrzesień) = 4 539
  • Addictedtobooks - 448 stron (kwiecień) 794 stron (maj) 432 stron (czerwiec) 1 173 stron (lipiec) 864 stron (sierpień) 333 stron (wrzesień) = 4 044 stron
  • Oxfordka - 387 stron (maj) 682 stron  (lipiec) = 1 069 stron
  • Tala Z. - 412 stron (maj)
  • Nella N. - 376 stron (marzec)
  • Ewa - 272 stron (maj)
  • Tenebris = 0 stron
Dotychczasowe literki:
Styczeń - T
Luty - C
Marzec - Z
Kwiecień - G
Maj - K
Czerwiec -  F
Lipiec - P
Sierpień - S
Wrzesień - M
Październik - Ł
Listopad - B

You Might Also Like

7 Comments

  1. B powiadasz... a jak na złość dominuje u mnie S. Zobaczymy, jak to będzie z listopadowym B.

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu udało mi się wpasować w odpowiednią literkę :)
    "Powiedz wilkom, że jestem w domu" Carol Rifka Brunt
    http://addictedtobooks.blog.pl/2015/11/15/recenzja-powiedz-wilkom-ze-jestem-w-domu-carol-rifka-brunt/
    400 str.

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy może być link do recenzji na moim koncie na portalu granice.pl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę problemu :) podałam tylko opcję Lubimy Czytać, ale tylko dlatego, że nie znam więcej portali, które bazują na podobnych zasadach :)

      Usuń
  4. Brooks Patsy „Więcej cieni niż blasków”, s. 128
    http://atramentowomi.blogspot.com/2015/11/cienie-i-blaski.html

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!