Gry

Libster Blog Award #14


Biedna Łajka czekała na ten wpis prawie dwa miesiące zanim ruszyłam dupsko. No, ale doczekała się, jak obiecałam, że napiszę to napiszę i nie ma że nie :) Jest to już czternasta odsłona LBA w moim wykonaniu z czego niezmiernie się cieszę.
W ogóle chodzi mi po głowie przebudowa blogu, menu i wszystkiego. Takie przedświąteczne porządki chyba :D  Ogólnie dużo pomysłów i mało czasu na realizację. Czuję się jakby czas zasuwał pięć razy szybciej niż normalnie, ale do rzeczy. Nie o planach miałam tu pisać, a o odpowiedziach na zadane pytania :)


1. Czy gustujesz w grach logiczno-strategicznych? Co o nich sądzisz?
Dżizas! W końcu ktoś zadał mi pytanie odnośnie gier! Jestem w fazie - graj ile wlezie, czytaj w przerwie między loadingiem :D
Gustuję we wszystkich grach jakie wpadną mi w oko. Czy logiczno-strategiczne? Raczej nie... moim konikiem są RPG oraz MMO i przygodówki w stylu Tomb Raider. Obecnie zagrywam się w Wiedźmina polskiej produkcji, który jak dla mnie jest miażdżący w swej odsłonie.
Co sądzę o grach logiczno-strategicznych? By czerpać z nich radość trzeba myśleć, co nie oszukujmy się, nie jest moją dobrą stroną :D wszelkie strategie kojarzą mi się z Anno, albo Faraonem, czy jakimś polem gdzie budujemy wioskę, na którą potem napadają. Myślę, że mogłabym do niej troszkę zaliczać grę Black&White, ale tylko troszeńkę! :)


2. Czy uważasz, że mieszanie różnych stylów muzycznych jest trafne?
Jeśli tak, to dlaczego?

Łajka zaczynam Cię kochać! Najpierw gry, teraz muzyka!!! :D
Mieszanie różnych stylów jest trafne, jeśli autor takich kombinacji robi to dobrze. Nie każdemu się to udaje, jest to sztuką trudną, trzeba znaleźć punkt łączący różne gatunki i je scalić, ale efekt po dobrym doborze jest fenomenalny. Czemu tak myślę? No cóż... jestem fanką jednego z zespołów, który ewidentnie wymieszał ze sobą tyle gatunków ile wlezie :D Linkin Park. Na początku "szarpidruty" Metal, nu-metal, rock... potem coś im "odbiło" i zaczęli pisać ballady, które z rockiem nijak się mają. Z ballad przeszli na electro zmieszane z rockiem. Pomijam sam fakt, że Chester drze pape, a Mike rapuje. Hip hop i rock? Ciekawie. Mam dla Was po jednej piosence z każdego albumu gdzie widać różnicę brzmieniową przynajmniej jak dla mnie.
1. Hybrid Theory 

2. Meteora (od tej piosenki zaczęłam ich słuchać)

3. Minutes To Midnight

5. A Thousand Suns

6. Living Things

7. The Hunting Party

Insze











Dobra koniec bo się już rozpędzam jak zwykle :P Pytanie numer 3! :D


3. Czy lubisz klasyczne baśnie?
Jako mała dziewczynka lubiła baśnie Andersena. Myślę, że jakbym dorwała takową książkę ponownie bym ją przeczytała więc chyba tak ^^ 


4. Czy Twoim zdaniem moda na ,,rzeczy starszego pokolenia” (np. ubiór, muzyka, fryzury) powinny wrócić do łask? Jeśli tak, to dlaczego?
Większość tych rzeczy już powróciło do łask i to dawno! Dajmy na to spodnie rurki, albo kreski eyelinerem te takie kocie :P To było modne wiele lat temu, zapomniano o tym i teraz na powrót jest modne :) Historia kołem się toczy :) Bez różnicy mi to. Ubieram się w to co lubię i w czym mi wygodnie, a nie bo jest na czasie :)


5. Czy chciałbyś/chciałabyś należeć do organizacji zajmującej się ochroną zagrożonych gatunków?
Dlaczego?

Na pewno na świecie istnieją ludzie, którzy czerpaliby z tego radość. Nie chodzi o to, że jestem przeciwna, czy coś, ale nie rajcuje mnie to.


6. Gdyś miał/ła być dwujęzyczny/na jakim językiem (oprócz polskiego) byś przemawiał/ła?
Jestem dwujęzyczna jak 99% obywateli Polski jeśli nie 100% :D
Biegle posługuję się językiem polskim i podwórkową łaciną, chociaż tutaj tego nie widać, to bardzo ładne potrafię zdania tworzyć :D a tak na prawdę to oczywiście, że byłby to angielski :) chociaż szkoda, że do wyboru był tylko jeden jeżyk bo dołożyłabym kilka innych :)


7. Czym jest dla Ciebie sprawiedliwość?
Ciężko to wyjaśnić nie używając słowa "sprawiedliwy" :) hmm jest dla mnie podziałem takim, żeby każda ze stron była zadowolona. Sprawiedliwość to takie coś gdzie nie ma osób poszkodowanych, wszyscy są zadowoleni z "wyroku".


8. Widząc zwiastun filmu wchodzącego do kin, co Cię skusza na jego obejrzenie?
Na pewno fabuła, jakkolwiek zakrojona, jeśli podoba mi się w zwiastunie to chcę obejrzeć film cały! Ponadto efekty specjalne, których nie mało w współczesnych filmach. Czasem zwracam uwagę na aktorów, jednak najbardziej to co napisałam wyżej. Fabuła i efekty specjalne.


9. Czym jest dla Ciebie klasyka/tradycja?
Czymś starym ale godnym doświadczenia czy przekazywania młodszym pokoleniom. W książkach za klasykę uważam Władcę Pierścieni, w filmach Czterech pancernych i psa (no dobra jeszcze Kevina bo to tradycja, żeby na święta go obejrzeć :D ) w ogólnych rzeczach tradycją jest dla mnie na przykład jedno miejsce wolne przy stole wigilijnym. Klasyka/tradycja to coś co warto uwiecznić, zostawić i upamiętniać jak długo się da. To coś co każdy powinien znać i "grzechem jest" tego nie doświadczyć :D 


10. Masz okazję stać się sprzymierzeńcem jednej z książkowych postaci. Jaka by była to postać?
Tyle książek i jedna postać... Boszzzz... na pewno Ox :P (jak kiedyś zostanie książką to się dowiecie czemu ona :D )  Myślę, że Kate Daniels :) po więcej info odsyłam do recenzji. Niech się kurde szerzy bo mam wrażenie, że nikt oprócz mnie nie czytał tej książki... [klik]


11. Czy usuwanie bloga, którego byłeś/byłaś częstym gościem, byłoby trafnym rozwiązaniem?
Usunięte blogi, które oglądałam mogę policzyć na szczęście na dwóch dłoniach. Każdy usuwany był z innych powodów, niektórzy się żegnali inni szli bez pożegnania, bez pozostawienia jakiegokolwiek kontaktu. Właśnie te ostatnie bolały najbardziej, ponieważ spędzając wiele godzin na danym blogu, chce się człowieka poznać, wiedzieć co u niego... wiedza ta i przyjemność zostawała mi odbierana, bo jednego dnia oglądałam zdjęcia, a drugiego nie było nic. Żadnego e-mailu, żadnego adresu, telefonu, linku do innego bloga... Uważam, że jaki blog by nie był, to jego usuwanie jest poniekąd głupotą. Wolałabym, żeby ten ktoś blog zawiesił. Zawsze mógłby do niego wrócić, my moglibyśmy tam spamić do bólu, wiedząc że możemy nie uzyskać odpowiedzi,a le zawsze byłby jakiś punkt zwrotny a tak... pozdrawiam z tej okazji dziewczynę z pingera, która się pożegnała jednak usunęła bloga. Blonde and the city. pozdrawiam również dziewczynę z pingera, która miała ciuchy z Hello Kitty. Ona odeszła bez słowa :( tak jak Idunia usunęła bloga bez żadnego do widzenia... achh :)

to tyle. Bardzo dziękuję Łajce za te pytania :) i mam nadzieję, ze Wam się spodobały moje odpowiedzi :) Jak widzicie odpisuję na każde nominacje, jeśli dam radę (dostałam nominację do tagu, którego nie jestem w stanie zrobić, ponieważ tyczy się on książek, których nie czytałam i niemożliwością jest wypowiadać się o czymś czego nie znam) także śmiało możecie nominować :)

You Might Also Like

7 Comments

  1. Lubię baśnie, ale jednak podobają mi się ich współczesne zamienniki :) Pytanie dwa - też mam podobne zdanie na temat mieszanek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie miałam jeszcze styczności z współczesnymi baśniami :)

      Usuń
  2. Zupełnie inaczej odpowiedzialabym na te pytania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodzi w takich wyzwaniach/tagach :) By wyrazić swoje zdanie :) nikt nie musi się zgadzać z opinia drugiej osoby :)

      Usuń
  3. Dziękuję, że odpowiedziałaś na moją nominację, mam nadzieję, że kiedyś mnie znominujesz, lecz nie wiem, czy byłabym w stanie odpowiedzieć na typowo książkowe pytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz wziąć udział w moim autorskim wyzwaniu :) http://literackafantazja.blogspot.com/2015/07/literary-fantasy-book-tag.html

      Usuń
    2. Ten Tag mi się podoba. Lubię kiedy jest kilka złączonych tematów np. w jednym Tagu o filmach, książkach i grach :) Z chęcią na nie odpowiem, gdy tylko uda mi się napisać odpowiedzi.

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!