Spełniajmy marzenia! O tym jak "Sudaz - Twoje oczy mówią wszystko" wychodzi na światło dzienne!

Długo zastanawiałam się, jak w ogóle rozpocząć tę notkę. Biorę udział w takim przedsięwzięciu pierwszy raz i nie chce powielać schematów, a na prawdę napisać coś od siebie, by jeszcze bardziej przybliżyć Wam osobę o której za chwile będę się rozpowiadać jak i jej dziele.

Postanowiłam rozpocząć od moich mott życiowych, które jako jedne z kliku, dają mi siłę do działania, walki o swoje szczęście i wiarę w nadchodzące dobro.

"Nadzieja matką głupich... ale jak na matkę przystało - ta nigdy nas nie opuszcza."

" Nie ma rzeczy niemożliwych! Są tylko takie, na które trzeba dłużej poczekać..."

Mam jednak nadzieję, że w tym przypadku na efekty nie będziemy musieli czekać w nieskończoność. 

Słów kilka o osobie, o której mowa:

Aleksandra Zimnik (ur. 08.01.1990 r. w Myszkowie), absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na wydziale filologicznym. Kobieta o wielu zainteresowaniach, wielu pasjach, która była m. in. przedsiębiorcą, stażystką w TVP Katowice, copywriterem, specjalistą ds. marketingu i mediów społecznościowych. Ponadto wolontariusz udzielający się w takich akcjach dobroczynnych, jak Szlachetna Paczka stowarzyszenia Wiosna. Zaczytana w fantastyce, thrillerach i kryminałach. Zakochana w Islandii, Szczęśliwa żona i właścicielka dwóch kotów.

Ktoś może spytać, "ale o co cho?". Już tłumaczę. Na celowniku mamy książkę o zacnej nazwie "Sudaz - Twoje oczy mówią wszystko". Aby pozycja ta ujrzała światło dziennie potrzebna jest kwota 6 000 zł. Taki mniej więcej jest cel projektu przedstawiony dokładnie pod tym adresem -> [klik]
i myślę, że warto zapoznać się z tą książką. (Ja osobiście po przeczytaniu fragmentów z pierwszego rozdziału, jestem zaintrygowana dalszymi losami Laury) Bazując na tych kilkudziesięciu zdaniach, myślę, że "Sudaz - Twoje oczy mówią wszystko." czytać się będzie bez większych oporów czy męczarni... ba! z wypiekami na twarzy. Ten przedsmak - nie wiedzieć czemu - skojarzył mi się z książką "Piąta Fala", no ale mam nadzieję, że będę miała okazje dorwać tę pozycję i przekonać się jaka jest na prawdę. 

Słów kilka o książce jaką pani Aleksandra Zimnik chce wydać:


"Sudaz" jest książką fantastyczno-przygodową skierowaną zarówno do młodzieży, jak i do dorosłych czytelników. Książka powstała z pragnienia wyrwania się z rzeczywistości i stworzenia innego, nierealistycznego świata. "Sudaz" przełamuje schematy i bazuje na postaciach całkiem nowych w literaturze, z którymi dotychczas czytelnicy jeszcze nie mieli okazji się spotkać. Przygody Laury, Nadii i Igora sprawią, że czytelnik będzie mógł choć na chwilę zapomnieć o życiu rzeczywistym i przenieść się w magiczny świat Gravidosu.

Książka wydana w druku będzie liczyła około 350 stron (241 komputeropisu). Aktualnie pani Aleksandra pisze drugą część, a docelowo chciałaby, żeby "Sudaz" był trylogią, ma bowiem w zanadrzu mnóstwo pomysłów na dalsze przygody postaci. Dzięki podróży, w jaką zaangażuje się główna bohaterka Laura, będziecie mogli poznać takie istoty, jak: birater, Excogitator czy swetorianie. Dowiecie się, z jakimi skutkami ubocznymi związane są zabiegi kwinthibernacji czy askuriacji. Odwiedzicie takie miejsca, jak: Dossabra, Grota Smoka, Instatrtus czy Sudor. Dowiecie się kim są i czego chcą Annuis, Bimus i Tribus.

Tekst porusza tematy egzystencjalne, zawiera wątki miłosne i przygodowe. "Sudaz" mówi o wzlotach i upadkach, o walce z samym sobą, o trudnościach wynikających z odmienności, o zaufaniu, o siostrzanej miłości, o stracie rodziców, o przełamywaniu własnych słabości.

Do kogo skierowana jest ta pozycja?

Dla miłośników fantastyki książka debiutującej autorki pt.: „Sudaz – Twoje oczy mówią wszystko” będzie idealną propozycją na długie, zimowe wieczory. Czytelnik będzie mógł przenieść się w świat magii, fantazji, oniryzmu znajdujący się w takich krainach, jak: Gravidos, Sudor, Dossabra czy Grota Smoka. Pozna istoty o nazwie birater, Annuis czy Excogitator i dowie się, z czym związane są zabiegi kwinthibernacji czy askuriacji. Wszystko to sprawi, że zapomnicie o rzeczywistości, przenosząc się w tajemniczy świat "SUDAZA"


Wydaniem książki zainteresowane jest jedno ze znanych i cenionych na rynku wydawnictw, jednak by powieść została opublikowana, debiutantka musi uzbierać środki na jej współfinansowanie. Jeżeli macie ochotę zapoznać się z fragmentami "SUDAZA" oraz dążeniami autorki zmierzającymi do wydania debiutanckiej książki, to zapraszam Was na stronę: https://polakpotrafi.pl/projekt/sudaz

Ideą portalu PolakPotrafi.pl jest crowdfunding czyli „wszystko albo nic”. Oznacza to, że tylko w przypadku uzbierania całkowitej kwoty, twórca projektu otrzyma wsparcie. Jeżeli nie uda mu się przekroczyć zadeklarowanego pułapu, pieniądze zostają zwracane na konto każdego wspierającego. 

Zachęcam Was do wzięcia udziału w projekcie, do przekazywania informacji dalej, do wsparcia inicjatywy choćby symboliczną złotówką.


Pokażmy innym, że nas - czytających książki, piszących je, ogarniętych słowem, literaturą i fantazją - jest o wiele więcej niż się komuś wydaje! Mamy swoje miejsce i potrafimy się wzajemnie wspierać, a ten projekt niech będzie jednym z dowodów na to, że nie samą modą żyją blogi, nie jesteśmy skazani na samych siebie i potrafimy się zjednoczyć i pokazać innym na co nas stać! 
Tym oto akcentem kończę swoją pierwszą i mam nadzieję nie ostatnią notkę pod takim kątem tematycznym. Nic mnie to nie kosztowało, a zawsze jest jakaś frajda z chociażby poinformowania innych poprzez mój blog o takich akcjach, które moim zdaniem warto nagłaśniać i warto popierać :)

You Might Also Like

2 Comments

  1. dokładniej rozpisałam się u mnie na blogu, jednak teraz jesteś oficjalnie nominowana przeze mnie do Lubimy Czytać TAG :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyka jest jak najbardziej dla mnie ;).

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!