Lubimy Czytać TAG


Czy ja wyglądam na taką, która nie wzięłaby udziału w czymś takim? :P
Siłą i swoim urokiem osobistym zmusiłam z pełną świadomością i brutalnością swojego czynu Doomisię, by mnie nominowała do tegoż oto cuda, no i jestem :)

Bez zbędnego wstępu zaczynam:
1. Jaka książka została ostatnio odznaczona jako "przeczytana"?
Był to "Trafny Wybór" J.K. Rowling, którego recenzję możecie przeczytać tutaj -> [klik]

2. Co obecnie czytasz?
Obecnie mam na ruszcie jedną z moich perełek, a mianowicie "Magia Kąsa" Ilony Andrews.

3. Co ostatnio odznaczyłeś/aś jako "chcę przeczytać"?
Była to książka, którą znalazła moja mama no i chciał nie chciał trafiła na moją półkę, a tam wszystkie książki chce przeczytać :)
Książka zwie się "Requiem dla króla zbrodni" Serge'a Jacquemarda.

4. Co planujesz przeczytać jako następne?
Zawsze miałam z tym problem jednak akurat tym razem dokładnie wiem po co sięgnę :)
Jest to czwarty tom sagi Wybranych czyli "Zbuntowani" C.J. Daugherty

5. Czy używasz systemu gwiazdek?
Tak. Za każdym razem jak kończę czytać książkę, to od razu ją  "wyceniam", niestety jak dla mnie panuje w nim za duża skala i ciężko mi stwierdzić jaka pozycja podobała mi się "wybitnie" a jaka na przykład "rewelacyjnie"... wolałabym punktacje, lub system ocenowo-szkolny :D

6. Czy bierzesz udział w jakichś tegorocznych challenge'ach?
Pewnie , że tak. Zwłaszcza, że ten blog istnieć zaczął właśnie w tym roku i trochę się nazbierało Libsterów na przykład :) Ciekawych odsyłam do menu pozycja trzecia "Wyzwania/tagi" tam jest wszystko w czym brałam udział :)

7. Czy masz swoją listę życzeń na Lubimyczytac.pl?
Chyba jak większość takową posiadam. A nuż znajdzie się ktoś kto ma moją perełkę. Utworzyłam sobie półkę "Muszę dorwać tę książkę!!!" i tam wtykam wszystko co chciałabym mieć :)

8. Jaką książkę planujesz kupić jako następną?
Nie mam takiego podziału, że najpierw kupię to a potem to (jedynym wyjątkiem był Potter - póki nie złożyłam go w całości nie kupowałam żadnej innej książki). Kupię taką jaka pierwsza będzie po rozsądnej dla mnie cenie, a muszę przyznać trochę tego jest...
Może coś ktoś? Po 15 zł? po 10 :D Po 5!!!! :D

1. Katarzyna Berenika Miszczuk - Ja, diablica
2. Katarzyna Berenika Miszczuk - Ja, anielica
3. Katarzyna Berenika Miszczuk - Ja, potępiona
4. Licia Troisi - Wojny Świata Wynurzonego. Sekta Zabujców
5. Licia Troisi - Wojny Świata Wynurzonego. Dwie Wojowniczki
6. Licia Troisi - Wojny Świata Wynurzonego. Nowe Królestwo
7. Licia Troisi - Kroniki Świata Wynurzonego. Nihal z Krainy Wiatru
8. Licia Troisi - Kroniki Świata Wynurzonego. Misja Sennara
9. Licia Troisi - Kroniki Świata Wynurzonego. Cz3
10. Licia Troisi - Legendy Świata Wynurzonego. Cz1
11. Licia Troisi - Legendy Świata Wynurzonego.Cz2
12. Licia Troisi - Legendy Świata Wynurzonego.Cz3
13. Christie GoldenWorld Of Warcraft. Vol'jin. Cienie Hordy
14. C.J. DaughertyWybrani
15. Nina Reichter - Ostatnia Spowiedź. Tom 2
16. Nina Reichter - Ostatnia spowiedz. Tom 3
17. Ilona Andrews - Saga o Kate Daniels (Magia Parzy, Magia Uderza itd)
18. J.R.R. Tolkien - Władca Pierścieni. Dwie wieże
19. J.R.R. Tolkien - Władca Pierścieni. Powrót króla
20. J.R.R. Tolkien - Władca Pierścieni. Drużyna pierścienia
21. Colleen Hoover - Hopeless
22. J.A. Redmerski - Na krawędzi Nigdy

9. Czy masz jakieś ulubione cytaty na Lubimyczytac.pl?
Nie mam (hmm pewnie mi się szukać nie chciało) ale posiadam parę takowych. Jestem fanką myśli Dumbledore'owskich :) i swoich oczywiście :)

10. Jacy są Twoi ulubieni autorzy na Lubimyczytac.pl?
- J.K. Rowling
- Henry H. Neff
- Anna Shinoda
- J.R.R. Tolkien
- Sara Shepard

11. Czy jesteś w jakichś grupach na Lubimyczytac.pl?
(Jakich człowiek może się rzeczy dowiedzieć :D nawet nie wiedziałam, że tyle tego mam)
- Świat książek
- Gry i zabawy
- wymienię/sprzedam
- LubimyCzytać.pl
- Konkursy LubimyCzytać.pl
- Hyde Park
- Aktualności
- Rozmowy z autorami
- Najpierw książka, później film
- Podróże literackie.

Nominować nikogo nie będę :) co kto lubi, ale ja się o takowe nominejszen nie pogniewam :) ponadto jak już tu piszę, to jutro wpadam z wpisem z cyklu "Ze świata Fantazji". Będzie o włosach:P
A kto chce pobuszować na moim profilu LC to odsyłam -> http://lubimyczytac.pl/profil/183773/oxfordka

Miłego wieczoru życzę Wam wszystkim :)

You Might Also Like

8 Comments

  1. Odpowiedzi
    1. Tylko coś ostatnio mało ludzi mnie do nich nominuje :) a sama nie lubię się "wpraszać" nawet jeśli napisane jest, że może brać udział każdy kto by chciał :)

      Usuń
  2. Ciekawe ;D. Bardzo się cieszę, że wciąż potrafisz pozytywnie zaskakiwać ;).

    http://world-chinese-rat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będę Cię jeszcze zaskakiwać "x" czasu :)

      Usuń
    2. Miło mi to czytać/słyszeć ;D.

      Usuń
  3. Licia Troisi - genialne! Odłóż inne zakupy i wydaj nawet i krocie, nie będziesz zawiedziona. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam Wojny Świata Wynurzonego. Zgadzam się z Tobą, nie byłam zawiedziona :)

      Usuń
    2. Ja na swoim koncie mam Wojny i pierwszą część Legend (którą zresztą posiadam w swoim skromnym księgozbiorze). Z chęcią przeczytam całą resztę, której nie dorwałem lub nie posiadam. :P

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!