Podsumowanie maj 2014

Maj był miesiącem chyba najlepszym ze wszystkich jakie udało mi się Wam pokazać. Po postanowieniu jakie sobie wyznaczyłam [klik] zdecydowanie wzrosła moja siła samozaparcia i pomimo, że gry tak ładnie mnie proszą, a brak chęci namawiał do położenia się do łóżka, książki miały swoje trzy grosze do powiedzenia i umilały mi późne wieczory między jednym a drugim dniem.
Tak jak w kwietniu - maj był dla mnie miesiącem zmiennych humorów, raz nie nic nie robiłam, zaś za chwilę góry przenosiłam. Do tego pod koniec chwyciło mnie przeziębienie objawiające się katarem, odrywającym się kaszlem i pulsującym bólem głowy kiedy się nachylałam. Ponadto pół dnia spędzone w pracy, gdzie oczy same mi się zamykały mówiąc - spójrz jakie masz ładne powieki! 
Jestem szczęśliwą posiadaczką nowych rzeczy, o których z pewnością poczytacie na moim drugim blogu (TU ADRES) zaś tutaj zapraszam do moich rozbudowanych statystyk literackich, które już mnie samą przerażają :D

 Statystyki przedstawiają się następująco:
1. Liczba książek - 14
2. Liczba książek przeczytanych - 4
3. Liczba przeczytanych stron - 1 570
4. Średnia liczba przeczytanych stron dziennie - 52
5. Przeważający gatunek - Fantasy
6. Liczba obserwatorów - 48 (+12)
7. Liczba odsłon bloga - 4 335 (+1 138)
8. Liczba komentarzy - 335 (+76)
9. Współprace - 0
10. Wyzwania - 8
11. Liczba wpisów w miesiącu - 6 (-4)
12. Średnio co ile dni ukazywał się wpis - Co 5 dzień
13. Napisane recenzje - 4
14. Luźne wpisy - 2
15. Najpopularniejszy wpis miesiąca - J.K. Rowling - Harry Potter i Kamień Filozoficzny [klik]
16. Najmniej popularny wpis miesiąca - Podsumowanie kwiecień 2014 [klik]
17. Udział w konkursach - 4
18. Nowe książki: 3


1. Henry H. Neff - Gobelin. Pies z Rowan
2. Henry H. Neff - Gobelin. Demon i Kuźnia
3. Sara Shepard - Tajemnice Ali (dziękuję http://www.kreatywa.net/)

19. Książki rozpoczęte w maju, ale nie skończone: 1

Ufff.
Liczba książek przeczytanych nie powala, jednak ocenowo średnia wypada 8/10 zatem nie był to czas stracony. Jak zwykle nie zmienił się gatunek w jakim się obracałam i nadal fantasy rządzi :)
Bardzo miło zaskoczył mnie wzrost liczby obserwatorów. 12 osób w ciągu jednego miesiąca to wynik na prawdę mega pozytywny! Serdecznie dziękuję!

Zarówno obserwatorzy jak i komentarze poszły zdecydowanie w górę. W tym miesiącu napisaliście aż 76 komentów! :D Widzę, że nie ilość a zdecydowanie jakość jest ważniejsza. Skąd taki wniosek? Z liczby umieszczonych w tym miesiącu przeze mnie postów. Sześć wpisów to nie jest oszałamiający wynik, jednak zainteresowanie nimi jest ważniejsze niż to czy napiszę byle  gów*** i nikogo to nie zainteresuje, a napiszę coś z sensem, mało i na temat a ktoś będzie tym zaciekawiony.

W tym miesiącu nie chciałam brać udziału w żadnym konkursie, ale były takie momenty kiedy człowiek najzwyczajniej nie może powiedzieć "Nie".
Jednym z najważniejszych konkursów w jakich brałam udział był ten gdzie miałam napisać "Bez jakiej piosenki Linkin Park nie wyobrażam sobie ich koncertu we Wrocławiu". Nagrodą była podwójna wejściówka na koncert, niestety mi się nie udało. Pocieszeniem jest fakt, że zostałam jedną ze zwyciężczyń w konkursie u kreatywy gdzie zdobyłam Tajemnice Ali! (nic tak nie poprawia humoru jak nowa książka) jeszcze raz serdecznie dziękuję!

Zaopatrzyłam się również w dwie części Gobelina, którego poszukiwałam i na pewno któregoś dnia o nich opowiem. W chwili obecnej czytam Harrego Pottera cz.2 i strony przeczytane jeszcze w maju dodałam do tego podsumowania.

To chyba wszystko. Życzę Wam udanego czerwca i do zobaczenia następnym razem :)

You Might Also Like

9 Comments

  1. Jestem ciekawy tego gobelinu ;D
    Gratuluję i życzę Ci dalszego rozwoju bloga!;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to za "Gobelin" - pierwsze słyszę.... a jestem już go bardzo ciekawa!!
    Gratuluję wyników!!
    Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jakiś czas temu recenzowałam pierwszy tom :)
      zapraszam :)
      http://literackafantazja.blogspot.com/2014/04/henry-h-neff-gobelin-pies-z-rowan.html

      Usuń
  3. Dobry wynik! Zresztą chyba bardziej chodzi o czytanie z zamiłowaniem a nie dla wyników :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę coraz lepszych wyników z każdym kolejnym miesiącem! ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak mi słów, taki wynik w miesiąc? Dla mnie było on niemożliwy, ale najważniejsza jest oczywiście treść danych pozycji. ;) Powodzenia w czerwcu! Pozdrawiam, Marcelina ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tajemnice Ali są Gosi? :D:D Gratuluję wyników!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyników! :)
    Czekam na recenzję książki "Tajemnice Ali" - jestem jej ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!