Podsumowanie - kwiecień 2017


Kwiecień za nami i czas przywitać najpiękniejszy miesiąc roku jakim jest maj. Zanim jednak ruszymy z majem (o ile ruszymy, bo coś ostatnio kiepsko u mnie z czytaniem) to sprawdźmy jak minął mi kwiecień!

1. Liczba przeczytanych książek: 2 (-3)
2. Liczba przeczytanych stron: 1 127 (- 805)
3. Liczba postów: 3 (-5)
4. Liczba obserwatorów (blogspot): 114 (+1)
5. Liczba obserwatorów (Google+): 163 (-1)
6. Liczba subskrybentów You Tube: 64 (+23)
7. Liczba polubień na Facebooku Literackiej: 102 (+7)
8. Post z największą liczbą wyświetleń: Adam Magdoń - Rzeczpost-Apokaliptyczna Polska
9. Post z najmniejszą liczbą wyświetleń: Podsumowanie - luty, marzec 2017

O tyle, o ile wiedziałam, że z czytaniem ostatnio u mnie krucho to takiej frekwencji na You Tubie się nie spodziewałam. W głównej mierze to zasługa  grupy na Facebooku o zacnej nazwie "KulturalniK42" założonej przez 3 booktuberów właśnie :) Padł post mówiący - podawać swoje konta, no to podałam i KABOOM TSSS. Oprócz tego trochę się pospamiło u szanownego pana Kyceusza i tam też kilka osób się zainteresowało, więc WOW WOW WOOOOOW! :) Jestem szalenie zadowolona :) czego nie mogę powiedzieć o czytaniu... Przeczytałam tylko dwie książki z czego jedną miałam możliwość przeczytania dzięki wydawnictwu AlterNatywne za co serdecznie jeszcze raz dziękuję.
Jak to będzie z tym moim majem to nie wiem. Na prawdę zielonego pojęcia nie mam. Tak zielonego jak trawa w moim ogródku :(  Jest dużo planów, pomysłów, jakieś wyjazdowe terminy i to one mi psują wszystko, bo się na nich skupiam przez co stopuję na blogu.  Mam nadzieję, że będę potrafiła to wszystko ze sobą jakoś ładnie połączyć.
Dużą ilość czasu spędzam na strumykach, zwłaszcza u Kyca i tak sobie oglądam i oglądam i cały dzień poszeeeeeedł (no dobra... pół nocy) mam pewien pomysł a filmik, ale muszę go dobrze rozegrać i ustalić sobie kilka ważnych o ile nie najważniejszych detali :) byłabym bardzo bardzo ale to BAAAAAAAAARDZO zadowolona, gdyby ten mój filmik wszedł w życie, ale niestety w większej mierze nie zależy to ode mnie. No zobaczymy. 
Jeśli pomijając bloga, YT, Fb i wszystko inne, to do mojej chomiczej rodzinki dołączył chomikeł, którego jeszcze nie ochrzciłam xD MAŁO TEGO! Franklin okazał się FranklinKĄ!  bo ten nowy chomikeł chciał go stukać xD no ale bez szczegółów xD zatem muszę ochrzcić oba xD ubolewam jedynie, że nowy chomik jest już duzi i w dalszym ciągu się do mnie nie przyzwyczaił, boi się i w ogóle dupnie. Ale trudno :(
oto on. 
No to chyba wszystko. Jeśli macie jakieś pytania czy coś to piszcie śmiało. Ja mam nadzieję, że jeszcze napiszę coś w tym miesiącu w maju, w zasadzie to jestem do tego zobowiązana, także do zobaczyska :)

You Might Also Like

6 Comments

  1. życzę większej mobilizacji do czytania i blogowania w maju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chomik super - jaka poza na zdjęciu. Ten przenikliwy wzrok ;P
    Oby pomysł z filmikiem wypalił. Pozwodzenia w maju!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chomik nie zawsze chce ze mną współpracować :) i gryzie. Nie potrafię go oduczyć. Również mam nadzieję, że filmik wypali :) czas pokaże :)

      Usuń
  3. Dwie książki to faktycznie słaby wynik jednak chwali sie zaangażowanie w inne projekty . Napewno zajrzę na YouTube :) pozdrawiam i obserwuje

    Czytankanadobranoc.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za zaufanie :) mam nadzieję, że się spodoba. Ano coś tam się tworzy, ale nie wiem co z tego wyjdzie.

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!