Chcesz pisać? Jest ku temu świetna okazja! Wydawnictwo Wieża Czarnoksiężnika organizuje konkurs literacki!!!

Myśleliście kiedyś o napisaniu czegoś co ujrzy nie tylko Waszą szufladę, ale i światło dziennie? Jest ku temu idealna okazja! Wydawnictwo Wieża Czarnoksiężnika organizuje konkurs literacki na opowiadanie do antologii "Kochankowie niedoskonali", która zostanie przez nie wydana.

Na czym polega konkurs?
A no na napisaniu i przesłaniu pod adres email: wydajemy.ksiazki@gmail.com w pliku DOC lub PDF opowiadania według wskazówek podanych na stronie "WYDAJ KSIĄŻKĘ" w temacie wiadomości wpisując „Kochankowie niedoskonali”. Czasu jest coraz mniej bo do końca kwietnia 
Tematem przewodnim ma być miłość w nietypowych i problematycznych ujęciach - miłość okaleczona, wynaturzona, nieszczęśliwa, niespełniona, wyniszczająca, makabryczna, szalona, psychopatyczna, bądź też futurystyczna, kosmiczna, naukowa, z innego wymiaru, nadprzyrodzona, nawiedzona itp.

Więcej informacji dotyczących konkursu dowiecie się na stronie wydawnictwa pod tym adresem -> [klik]

Zapraszam również do zapoznania się z oficjalną stroną na Facebooku "Kochankowie niedoskonali"

Ze swojej strony serdecznie zachęcam do wzięcia udziału :) Ja miałam okazję brać udział w podobnej akcji i na prawdę to fenomenalne uczucie! Zawsze można spróbować własnych sił :)

You Might Also Like

8 Comments

  1. Fajnie, że organizowane są tego typu konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama wzięłabym udział, gdyby było więcej czasu, a tak na głowie Ox, Eliza... sama rozumiesz :D a miałam IDEALNE opowiadanie! Tylko wykorzystałam je u Magdy Kordel

      Usuń
  2. Ech, ale czemu nic dla mnie? :P Sama miłość, kochankowie i w ogóle. A gdzie trochę flaków, groteski albo czegoś kryminalnego lub fantastycznego? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz napisać o miłości niespełnionej :P polać trochę krwi, zabić swoich bohaterów :D

      Usuń
    2. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby opowiadanie miało sensacyjno-makabryczny charakter, gatunki dopuszczalne (i pożądane) w zbiorze opowiadań to wszak: fantasy, horror, sci-fi, weird fiction, dark crime i erotyka. ;)

      Usuń
    3. Obawiam się niestety, że o ile nie można luźno interpretować miłości (miłość do pieniędzy, miłość do technologii, miłość do pysznego bimbru własnej roboty, miłość do jedzenia) to tak czy siak odpadam. :P Jeśli chodzi o jakiekolwiek wydanie miłości pomiędzy dwojgiem ludzi - nieważne czy pozytywnej czy też negatywnej, nieszczęśliwej, platonicznej i tak dalej - to nie jest to kompletnie dla mnie. Jako jakiś tam pojedynczy wątek upchnięty pomiędzy treść o kompletnie innej tematyce - ok. Jako główny temat - niestety nie, w żadnej formie. :(

      Usuń
  3. Fajny konkurs,ale nie wyrobię się do końca kwietnia:( Może wezmę udział w następnej edycji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niestety dowiedziałam się za późno, ale tak jak piszesz - może w następnej edycji :)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!