Wyzwania 2016 - rozpiska miesięczna


STYCZEŃ

LUTY

MARZEC
1. J.K. Rowling - Harry Potter i Czara Ognia
2. Henry H. Neff - Gobelin. Drugie oblężenie
3. J.K. Rowling - Harry Potter i Książę Półkrwi
4. Katarzyna Berenika Miszczuk - Wilk
5. J.K. Rowling - Harry Potter i Insygnia Śmierci
6. Licia Troisi - Dziedziczka Smoka. Testament Thubana.

KWIECIEŃ
1. J.R.R. Tolkien - Silmarillion
2. Andrzej Sapkowski - Wiedźmin. Miecz przeznaczenia
3. Andrzej Sapkowski - Wiedźmin. Krew elfów

MAJ
1. Ilona Andrews - Magia uderza

CZERWIEC
1. Andrzej Sapkowski - Wiedźmin. Czas pogardy
2. Katarzyna Berenika Miszczuk - Szeptucha

LIPIEC
1. Henry H. Neff - Gobelin. Demon i kuźnia
2. Andrzej Sapkowski - Wiedźmin. Chrzest ognia

SIERPIEŃ
1. Jacek Izworski - Węzeł światów. Dwa światy (Tom 1)

WRZESIEŃ
1. Ilona Andrews - Magia krwawi
2. Licia Troisi - Dziedziczka smoka. Drzewo Idhunn. Tom 2

PAŹDZIERNIK

LISTOPAD 

GRUDZIEŃ
1. Wiera Szkolnikowa - Namiestniczka. Tom 1 
2. Leslye Walton - Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender  

STYCZEŃ

LUTY

MARZEC
1. Remigiusz Mróz - Kasacja ( czytana w łóżku, tygiel gatunkowy)
2. J.K. Rowling - Harry Potter i Czara Ognia (Trafny wybór, czytana w łóżku)
5. Katarzyna Berenika Miszczuk - Wilk (czytana w łóżku)

KWIECIEŃ
1. Colleen Hoover - Maybe Someday ( 1 litera tytułu taka jak 1 litera imienia)

MAJ
1. Ilona Andrews - Magia uderza (Inny świat)

CZERWIEC



STYCZEŃ

LUTY

MARZEC

KWIECIEŃ

MAJ

CZERWIEC

LIPIEC

WRZESIEŃ

PAŹDZIERNIK

LISTOPAD

GRUDZIEŃ




STYCZEŃ

LUTY

MARZEC

KWIECIEŃ

MAJ



STYCZEŃ

LUTY

MARZEC

KWIECIEŃ

MAJ

CZERWIEC

LIPIEC

SIERPIEŃ

WRZESIEŃ

PAŹDZIERNIK

LISTOPAD

GRUDZIEŃ

RAZEM
Przeczytane: 80,4 cm
Pozostało: 84,6 cm
Ogółem: 165 cm



You Might Also Like

2 Comments

  1. Hej, chciałam Cię powiadomić, że paczka od Ciebie z wymiany książkowej i Dominiki dotarła całości. Bardzo Ci za nią dziękuję! :*

    http://ksiazki-mitchelii.blogspot.com/2016/03/paczka-z-wymiany-ksiazkowej-1.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) odpowiedziałam Ci u Ciebie na blogu :)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!