Przysłowiowa para Book Tag #1

Do zabawy zaprosiła mnie jak zwykle Dominika :) za co serdecznie dziękuję. W tym miesiącu nie narzekam na brak recenzji na swoim blogu, ale odejście od nich na pewno będzie małym urozmaiceniem :) zaczynam zatem :)


Stara miłość nie rdzewieje
Para, która po jakimś czasie do siebie powróciła.


Nie kojarzę żadnej takiej pary. Bynajmniej żadna mi teraz nie przychodzi do głowy... Jedyna na jaką wpadłam tak na szybkiego to Allie i Carter. Chyba w każdym opowiadaniu z motywem trójkącika jest tak, że dziewczyna lub chłopak wymieniają się niczym rękawiczki między sobą :) wiadomo, że Allie była z Sylvainem i z Carterem. Odchodzili od siebie i wracali i tak w koło macieja :D

Gdy masz miłość w sercu, stawaj na kobiercu

Para, która zdecydowała się na małżeństwo.

Bella i Edward :D Tonks i Lupin :)

Kto się czubi ten się lubi

Para, w której relacji pełno jest docinek i żartów z drugiej połówki. (oczywiście tych pozytywnych ;))
Pomyślałam o Kate Daniels i Władcy Bestii, ale oni nie są parą (a szkoda) Może... Ron i Hermiona? :D (co ja mam z tym Potterem ostatnio...)

Gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta

Para,a... a właściwie to typowy trójkącik miłosny.
Tak jak pisałam wyżej
- Allie>Carter>Sylvain (Saga Wybranych)
- Bella>Jakob>Edward (Zmierzch)
- Wiktoria Biankowska>Beleth>Piotruś (trylogia Diablicy)

Przyjaciół poznaje się w biedzie

Para, która wzajemnie się wspiera, niejednokrotnie sobie pomagała.
Ron i Hermiona (skończ z tym Potterem!!!!!!!!)
Maxon i Ami (Rywalki)
myślę, że do tego grona można również dodać Ally i Bradina (Ostatnia spowiedź)

Co w kobiecym sercu na dnie, to i diabeł nie odgadnie

Bohater/bohaterka, który/a nie potrafił(a) zdecydować się na jednego adoratora.
Allie z "Wybranych". Czasem chciałam rzucić książką przez pokój bo raz ten, raz tamten. Bella nie jest lepsza... Ami z "Rywalek" również... Uprowadzić, torturować, zabić zostawić... dosłownie...

Nie ma miłości bez zazdrości
Para, w której przynajmniej jedna ze stron ciągle była zazdrosna o drugą połówkę.

Edward ze "Zmierzchu"
Beleth (Trylogia Diablicy)

Wiem, że się powtarzam, ale mój zasób wiedzy jest strasznie ograniczony. Dochodzę do takiego wniosku za każdym razem, kiedy mam odpowiadać na takie pytania, że wiem strasznie mało...

Nie można dwom panom służyć
Para, w którym jedna ze stron zdradza drugą bądź zachowuje się wobec niej nie w porządku.

Nie wiem... na prawdę nie wiem :(

Przyjaciela szukaj blisko, wroga daleko
Para, która długo była dobrymi przyjaciółmi.

Muszę to napisać... na prawdę muszę... nie bijcie mnie.
Ron i Hermiona
Harry i Gini

Co komu pisane, to go nie minie

Osoby, które prosiłabym o przekazywanie miłości dalej! (tzw. nominacje :D).
Nikogo nie nominuję, aby nikt nie musiał mieć takich problemów jak ja, chociaż z pewnością 3/4 osób poradziłoby sobie o wiele lepiej :D Możecie odpowiadać na pytania w komentarzach, z chęcią dowiem się co Wy byście napisali :) tymczasem do zobaczenia :)

You Might Also Like

12 Comments

  1. Kurde, takie "pytania", ze jak zobaczylem Twoje odpowiedzi m, w glowie mi glos krzyczal "no oczywisty wybor", ale sam na nic wpasc nie moglem. :C

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Bogaterowie "Love Rosie" oraz "Jeden dzień"
    2. Klaudia i Mariusz "Wszystkie kształty uczuć"
    3. Nic mi nie przychodzi do głowy! ;)
    4. Victoria, Humberto, Pedro "W krainie kolibrów"
    5. Lilka i Tomek "Ósmy kolor tęczy"
    6. Henryk VIII :D
    7. Ana i Christian "50 twarzy Greya" :D
    8. Znowu Klaudia i Mariusz "Wszystkie kształty uczuć"
    9. Znowu bohaterowie "Love Rosie", "Jeden dzień" i Harry + Ginny oraz Ron + Hermiona;)
    Ciężkie te pytania, ciężkie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam jeszcze Love Rosie, o ogóle to co napisałaś to nie czytałam, także widzisz jakie mam braki :)

      Usuń
  3. Zostałaś nominowana do TAGU :D
    http://przebudzenie-ksiazek.blogspot.com/2016/03/niepopularne-opinie-o-popularnych.html
    PS. Jak dodałaś do postów ten "gadżet" czytaj dalej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe, dziękuję.
      Kochana to jest specjalny szablon i tam to było ;/ sama tego nie dodawałam.

      Usuń
  4. Bo w Potterze było dużo par, więc wybór jest oczywisty:) I poza tym od razu przy pierwszym pytaniu pomyślałam o Allie:) Muszę przeczytać kiedyś Niezłomnych, zobaczyć jak to się w ogóle zakończyło i kogo w końcu ona wybrała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff to znak, że nie zaspoilerowałam :) miłej lektury, chociaż moja koleżanka prawie książką rzucała jak czytała co ta Ally wyrabia :D

      Usuń
  5. Pozwól, że odpowiem w komentarzu, bo naprawdę nie jestem pewna, czy sobie poradzę :)

    1. Hiro i Juanita (,,Zamieć")
    2. Nimfadora Tonks i Remus Lupin (,,Harry Potter")
    3. Marusia i... Gustlik (?) (,,Czterej pancerni i pies")
    4. Juanita < Hiro < D.U.
    5. Ron i Hermiona :)
    6. Nie mam pojęcia :(
    7. Juanita była okropnie zazdrosna o Hiro ze względu na D.U. :)
    8. Stieńka i Alona - to ta męska część potrafiła być nie w porządku (,,Przyszedłem dać wam wolność")
    9. Harry i Ginny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że myślałam, że Czterej Pancerni to tylko film :) ale jeśli jest książka to fajnie się dowiedzieć... po takim czasie życia w niewiedzy.

      Usuń
  6. Mnie Allie zabiła swoim niezdecydowaniem :/
    Miała takiego wspaniałego Cartera, a jeszcze się wahała! Chamstwo! Powiadam, chamstwo!
    A typowych trójkącików miłosnych jest tak wiele, że aż ciężko zliczyć XD I wszystkie kończą się nie po mojej myśli ;(


    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje na szczęście się kończyły tam gdzie powinny :) przynajmniej na razie :D

      Usuń
  7. Tagu z przysłowiami nie widziałam, ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!