Niepopularne opinie o popularnych książkach TAG

Za nominacje dziękuję Lenie i oczywiście już śpieszę z zmierzeniem się z tą nominacją. Mam nadzieję, że moje odpowiedzi się Wam spodobają :)

1. Popularna książka lub seria, której nie lubisz 
Serii takowej nie mam, jeśli mam wskazać książkę to będzie to "Eleonora i Park". Czytałam wiele opinii pozytywnych na jej temat, zaś mnie samej nie porwała. Od taki przeciętniaczek, który nie wniósł totalnie nic w moje życie. Czytałam bo przeczytać chciałam, ale nie odczuwałam przy tym jakiegoś wielkiego zachwytu czy coś... (sprawdzajcie tytuły, ponieważ mogą być podlinkowane do moich opinii)

2. Popularna książka lub seria, której wszyscy nienawidzą, ale Ty kochasz.
Ojej... ciężko... to raczej wszyscy kochają, a ja nienawidzę... nie mam zielonego pojęcia jaką książkę przypisać do tego pytania.

3. Trójkąt miłosny, w którym główny bohater/bohaterka, według Ciebie, wybrała złą osobę LUB literacka para, której nie lubisz.
Kolejne pytanie na które muszę odpowiedzieć podobnie. Takiej książki wydaje mi się, że nie ma. Wszystkie jakie czytałam miały dobrą połówkę, taką jaka powinna moim zdaniem być. Troszkę szkoda mi Jackoba ze "Zmierzchu" no, ale autorka dobrała mu fajną postać :D

4. Popularny gatunek literacki, po który rzadko sięgasz.
Chyba każdy gatunek na swój sposób jest popularny :) stawiam na kryminał. Ostatnia książka jaka pod niego podchodziła to "Kasacja" Mroza. Była to zarazem pierwsza i ostatnia z tego gatunku jaką czytałam, więc jak widać rzadzizna aż buczy :D

5. Popularny bądź uwielbiany bohater, którego Ty nie lubisz.
Wydaje mi się, że taka jest Bella ze "Zmierzchu". Ludzie ją uwielbiają, a ja jej nie trawię. Jest nijaka.

6. Popularny autor, do którego nie jesteś przekonany.
Są to raczej autorzy gatunków, których nie czytam :) Po prostu :) Na przykład King :D

7. Popularny wątek/motyw, którego masz już dosyć.
Była fala wampiryzmu, która mi brzydła na samo wspomnienie o niej, oraz bohaterki które nie wiedzą czego chcą. "Pójdę siusiu, albo nie najpierw się uczeszę, ale kiedy się uczeszę nie zdążę siusiu. To nic! zanim się uczeszę muszę iść na zakupy! Tak, na zakupy... kurcze ale co ja tam kupię?". Takie pitolenie o szopenie trochę...


8. Popularna seria, której nie chcesz przeczytać.
Nie ma takiej. Z reguły prędzej czy później sięgam po książki z samej ciekawości... chociaż... Tak "50 Twarzy Greya" to seria, której kijem nie chce ruszyć.

9. Mówi się, że „Książka jest zawsze lepsza od filmu", ale który film lub serial, podobał Ci się bardziej niż książka?
"Pretty Little Liars"!!! bezapelacyjnie!!! Moja "Ezria" musi istnieć! Nawet jeśli teraz w serialu się troszku rozpadła, to na pewno istniała dłużej niż w książce.

Nie nominuję nikogo jak zwykle :) kto chce może wziąć udział z własnej nie przymuszonej woli. Mnie oczywiście możecie nominować :) Pozdrawiam :)

You Might Also Like

7 Comments

  1. O tak. "Eleonora i Park" nie zachwyca- nie jest tragiczna, ale zbyt słodka jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nawet nic ze słodkości nie widziałam, była taka nijaka moim zdaniem

      Usuń
  2. Mnie podobała się książka "Eleonora i Park" ^^
    O rany, naprawdę ciężko wymienić jeden przykład takiego trójkąta miłosnego. To się dzieje prawie w każdym! Coś na mnie chyba klątwę narzuciło ;(


    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnimi czasy faktycznie sporo tych trójkątów...

      Usuń
  3. Nie czytałam "Eleonory i Parka" i nie zamierzam. Wydaje mi się taka przeciętna. Nienawidzę niezdecydowanych bohaterek, szczególnie w książkach z motywem trójkąta miłosnego, fuj ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nie czytałam Eleonory i Parka i raczej się nie zapowiada ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pitolenie o szopenie - dobre! A Kinga ja też nie czytam, z założenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!