Fabryka Słów spełnia marzenia!

Tytuł lekko kontrowersyjny, zaciekawiający, chwytający za to coś... Wydawnictwo Fabryka Słów spełnia marzenia? Ale jak? Wydałam książkę? Rozpoczęłam współpracę? Nic z tych rzeczy. Książki nie wydałam, a o współpracy na razie nie myślę biorąc pod uwagę fakt, że czytam coraz mniej, a nie więcej. Po za tym  październiku dokonuję w swoim życiu chwili przełomowej. Sama się sobie dziwię, to była decyzja tak spontaniczna jak pójście zrobić sobie kanapkę. Szczegółów nie zdradzę, niemniej jednak jest to coś bardzo dla mnie ważne, potrzebne, przez niektórych długo wyczekiwane, a dla mnie jest przede wszystkim sprawdzianem, walką z moimi lękami.

Wracając do tematu. O tym co takiego zrobili ludzie z Fabryki Słów dowiedziałam się wczoraj i moje serce rośnie z tego powodu. Otóż Wydawnictwo chyba ruszyło z wydaniem kolejnej części Sagi o Kate Daniels! W polskim wydaniu ukazały się cztery pierwsze części:


1. Magia Kąsa
2. Magia Parzy
3. Magia Uderza
4. Magia Krwawi


Brakuje mi drugiej części, którą strasznie ciężko dostać :( Na Matrasie występuje jako produkt chwilowo niedostępny, kiedyś była na Empiku, ale już jej nie ma i tak oto jej szukam. Gdyby ktoś coś to byłabym wdzięczna.

Skąd dostałam taką informację? Ano ze względu właśnie na tę Sagę, polubiłam wydawnictwo na Facebooku. Do tego wydali również książki z serii World Of Warcraft, więc jak ja - czytelnik fantastyk i zapalony gracz miałabym nie zwrócić uwagi na wydawnictwo, które mnie takimi okazami częstuje? Informacja ukazała się na Facebooku, podlinkowana z Instagramu oprawiona piękną grafiką, którą pokochałam od razu:

Źródło: Instagram

 Gdyby ktoś był ciekawy książki to odsyłam do swojej opinii na temat pierwszej z nich o tutaj: [klik]
Wiem również od autorów (tak, jestem szalona i jak podoba mi się jakaś książka i nie ma jej kontynuacji w polskiej wersji, to prosto z mostu pytam samych autorów ile jest części), że części jest dziesięć. My mamy cztery z czego piąta się tworzy. Autorzy z tego co się orientuje ukończyli pracę nad siódmą. Czy piątka spodoba mi się tak bardzo jak poprzedniczki? Pozostaje poczekać i przekonać się na własnej skórze! Tymczasem życzę Wam spokojnego końca niedzieli :)

You Might Also Like

6 Comments

  1. mimo, że nie znam tej serii, to cieszę się razem z tobą ;)
    a co do tej tajemniczej przełomowej chwili - mam pewną teorię, mam nadzieję, że słuszną :D trzymam moooocno kciuki!
    ps. w tym tygodniu w końcu poślę do ciebie list, już wystarczająco długo się pisał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe, że wiesz o co chodzi :) Jutro idę po odbiór kilku dupereli :)

      Usuń
  2. Nie znam tej serii, ale nie podoba mi się, że wydawnictwa potrafią zaprzestać kontynuacje rozpoczętych cykli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Nie raz, nie dwa podobała mi się pewna książka, która do dziś nie doczekała swojej kontynuacji, a raczej przetłumaczenia... bo taki np Gobelin. Henrego H. Neffa został ukończony rok temu, a przetłumaczonych na język polski zostało 3 z 5 części..

      Usuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej serii. I z ciekawości sprawdziłam wszystkie "moje" księgarnie internetowe i faktycznie nie ma ich w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie jestem zaskoczona, że nie znasz :D mało kto zna jak z resztą widziałaś po wcześniejszych komentarzach :) ja sama trafiłam na tę serię przez czysty przypadek w bibliotece :)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!