Gatunki muzyczne - Book Tag

Jak zwykle mogę liczyć na Domi, chociaż w tym miesiącu miałam masę pomysłów na posty, niemniej jednak nie mogłam się powstrzymać, by w końcu odpowiedzieć na te pytania :) zatem zaczynamy :)


Heavy metal
Książka za ciężka, abyś mógł ją przeczytać

wyjaśnienie: książka, której nie mogłeś przeczytać, mimo iż się tobie podobała.
Że co proszę? Książka mi się podoba i jej nie czytam? Czy to żart? :D


Death metal
Książka, w której jest dużo śmierci
wyjaśnienie: książka, w której duża ilość bohaterów umiera.
Zdecydowanie Harry Potter i Insygnia Śmierci. Nigdy nie byłam tak zła na autorkę jak wtedy, gdy czytałam ile postaci, które na prawdę polubiłam, musiało pożegnać się z życiem...


Reggae
Książka przy, której czytaniu byłeś wesoły.

Ewidentnie "Ja, diablica" oraz "Magia kąsa" :D więcej info w moich opiniach :P


Pop
Książka tak popularna, że musiałeś ją przeczytać

Saga Zmierzch. Nie rozumiałam tej fascynacji... nawet zamiast uczyć się niemieckiego, nauczycielka przyniosła film i go oglądaliśmy. Musiałam się sama przekonać czy ta książka warta jest swojej uwagi. No i gdyby nie ten charakter Belli to byłaby na szóstkę z plusem :P


Rap
Książka z najlepszymi dialogami.

No i tu kolejny raz wygrywa "Ja, diablica" oraz "Magia kąsa". Bardzo szybko zapadają mi w pamięć wątki humorystyczne i pewnie to dlatego :)


Emo
Książka tak smutna, że cię zdołowała

Płakałam prawie przy każdym Potterze :P  Hobbit również miał swoje chwile kiedy uroniłam kilka łez... i może nie tyle książka co zakończenie, które mnie zdołowało znalazło się w... "Zbuntowanych"


Elektroniczna
Książka z najlepszą parą.

Żebym ja jeszcze się w takowe książki zaczytywała... ale ok... Carter i Ally z Sagi Wybranych, Dean i Sky z Hopeless, Beleth i Wiktoria z Ja, diablica, oraz Bradin i Ally z Ostatnia spowiedź.


Blues
Książka, którą uwielbiasz mimo smutnego zakończenia.

"Zbuntowani", "Ostatnia spowiedź. Tom 1" 


Klasyka
Książka z gatunku klasyki, którą uwielbiasz.

Hmm, a jaką książkę można już uznać jako klasyk? Mam nadzieję, że "Władcę Pierścieni" oraz "Hobbita" :P


Folklor
Książka, w której poznałeś inną kulturę.

Wydaje mi się, że Saga o Kate Daniels. Dziewczyna jeździ po różnych zakątkach świata i musi mieć obeznanie z niektórymi wierzeniami i kulturami panującymi w danym miejscu.


Country
Książka, której akcja dzieje się we wsi lub małym miasteczku

Na początku myślę sobie: Kurde jaka książka może mieć akcję na wsi... nie czytałam nigdy takiej... i nagle mam olśnienie! Malownicze! Mała miejscowość. Może nie wieś, ale też nie metropolia :) I to jeszcze polska autorka :) 


Rock
Książka z najlepszym "hardcorowym" bohaterem

wyjaśnienie: książka, z bohaterem twardym, który się nie poddaje. Bohaterem niekonwencjonalnym, którego uwielbiasz.
"Igrzyska Śmierci", "Magia Kąsa"


Dance
Książka z wątkiem tanecznym
Nie kojarzę żadnej książki z takim wątkiem...chyba, że... bal w Sadze Wybranych :P lub w Harrym Potterze i Czarze Ognia :P
Innych pozycji sobie nie przypominam :D


Disco polo
Książka, która ci się spodobała, mimo, iż myślałeś, że będzie inaczej.

Tak, śmiejcie się... ale ja nie zawsze byłam zwolenniczką Pottera. Kiedy inni się zachwycali jak pukałam się w głowę mówiąc, że ich "posrało". Kiedy w końcu przeczytałam pierwszy tom, by zrozumieć ten wszechobecny zachwyt, sama zaczęłam szaleć :D Drugą pozycją jest Saga Zmierzch. Mimo swoich wad, mnie urzekła :P ale też minęło sporo czasu ^^ No i jeszcze Hobbit... bo kto z nieprzymuszonej woli lektury czyta? okazało się, że nie wszystkie są takie "be"


Poezja śpiewana
Książka, w której występuje poezja.

Na pewno jest to "Tajemnica bzów", dużo pieśni znajduje się we Władcy Pierścieni.


Rock alternatywny
Książka, która miesza wiele stylów literackich.

Nigdy nie potrafiłam podpiąć lit. młodzieżowej do romansu czy do fantasy a może do przygodówki... dlatego zawsze była Lit. młodzieżową :D ponieważ kiedy był wątek romantyczny, chciałam by był to romans, a tu nagle PACH! i wyskakuje jakiś ziejący ogniem smok i to trzeba uznać za fantasy :D ochh ten mój odwieczny dylemat.

Ufff dziękuję za nominejszen jeszcze raz i Domi, pamiętaj, że zawsze pod tym względem możesz na mnie liczyć :) Mam nadzieję, że spodobały się Wam moje odpowiedzi i nie będzie to ostatni Tag na tym blogu :P Pozdrawiam serdecznie :)

You Might Also Like

4 Comments

  1. Jak wiesz na mnie w sprawie Tagów i różnych blogowych zabaw zawsze możesz liczyć, bo wiem, ze uwielbiasz je pisać :D Chyba muszę w końcu sięgnać po "Ostatnią spowiedź", chociaż troszkę też się boję tej pozycji. A Holder i Sky, oraz Carter i Allie są PRZECUDOWNI ! I dzięki Tobie właśnie przed momentem zarezerwowałam sobie w bibliotece trzeci tom Wybranych. Tak jakoś mi się zatęskniło nagle za bohaterami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę się doczekać ostatniej części Wybranych. A to już niedłuuuugoooo :)

      Usuń
  2. Świetny jest ten TAG. Koniecznie muszę zabrać się za "Ja diablica", bo widzę, że bardzo Ci się podobała. "Ostatnią spowiedź" mam już na swojej półce i pewnie dopiero w wakacje się za nią zabiorę. Poza tym świetne odpowiedzi. Bardzo miło mi się je czytało :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Na połowę nie byłabym w stanie odpowiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!