Wesołych według Fantazji :)

Cóż tu dużo pisać - a pisać lubię, jak na pewno nie raz nie dwa się przekonaliście. Tym razem! Będzie inaczej i bez przedłużania przechodzę do sedna :)


*
***
*******
***
*
/Wesołych świąt!\
/Deszczowych w tym roku.\
/Książek przyczepy, \
/Słów miłych potoku.\
/Wymarzonych prezentów.\
/Radości, spełnienia.\
/By nikt Wam nie ukradł Waszego mienia!\
/Pasterki magicznej.\
/Uśmiechu na twarzy.\
/Niech Wam się spełni to co się Wam marzy.\
/Fantazyjnych pomysłów.\
/Blogowych chęci do pisania.\
/Dużo powodów do roześmiania.\
/Spokojnych i cichych, świąt narodzenia bożego\
|Fantazja Wam życzy:|
WSZYSTKIEGO DOBREGO! :)

Ps. czy tylko mi to przypomina choinkę? :P Stąd te gwiazdki na górze :D

You Might Also Like

8 Comments

  1. Może trochę przypomina choinkę ;) Wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, to zdecydowanie choinka. :D
    Trzymaj się ciepło i wesołych Świąt! <3
    ~Księżycowa Pani

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, wygląda jak choinka! :D Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnej przyczepy książek, ja się już nie mieszczę z tą ilością, którą obecnie posiadam ;) no chyba, że znajdę loku większe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie świetne życzenia! Oby się spełniły! :) Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ;). W sumie mi też to wygląda na choinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No choinką to jest, wygląda na pewno jak choinka. :P

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!