Podsumowanie wrzesień 2014

1. Liczba książek - 17
2. Liczba książek przeczytanych - 1 (-3)
3. Liczba przeczytanych stron - 381 (-1 140)
4. Średnia liczba przeczytanych stron dziennie - 13 (-37)
5. Przeważający gatunek - Lit. Dziecięca / młodzieżowa
6. Liczba obserwatorów - 56 (0)
7. Liczba odsłon bloga - 29 908 (+15 177)
8. Liczba komentarzy - 447 (+37) (usunęłam niechcący 100 komentarzy we wrześniu... dlatego 447-100 = 347. Na dzień dzisiejszy komentarzy mam 388 zatem (+4) ((41-37 z poprzedniego miesiąca)
9. Współprace - 0
10. Wyzwania - 5 (-2)
11. Liczba wpisów w miesiącu - 6 (-3)
12. Średnio co ile dni ukazywał się wpis - Co 5 dzień
13. Napisane recenzje - 1
14. Luźne wpisy - 5
15. Najpopularniejszy wpis miesiąca - Ze świata Fantazji #10 [klik]
16. Najmniej popularny wpis miesiąca - C.J. Daugherty - Resistance [klik]
17. Udział w konkursach - 3
18. Nowe książki: 0
19. Książki rozpoczęte w wrześniu, ale nie skończone: 1


To już chyba standard, że miesiące pod względem czytania coraz gorzej mi wychodzą, ale jak to ja... mam wytłumaczenie! Remont :D w dalszym ciągu czekam na regał. Po za tym pracuje, staram się odpisać na listy chociaż lipnie mi to wychodzi, czytać czytam w przerwach śniadaniowych w pracy, bo akurat teraz książka (póki co) mnie nie porywa...  pozostaje mi tylko postarać się by kolejny miesiąc by lepszy, a patrząc na to co ma wyjść (4 część sagi Wybranych) to nie powinno być źle :D Podsumowanie włosowe będzie miało miejsce 23 dnia każdego miesiąca, bynajmniej mam taki plan. Książek postaram czytać się więcej, w ogóle znaleźć na nie czas, który marnuję na inne zbędne pierdoły. No i jak zwykle obiecuję być aktywniejsza w październiku.! :) to tyle z mojej strony :)
Miłego dzionka! :)

You Might Also Like

7 Comments

  1. Lepsza jedna książka, niż żadna :)

    Zapraszam do mnie na konkurs:
    http://pasion-libros.blogspot.com/2014/09/konkurs-nr-2-30-day-book-challenge.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż jedna, ważne, że czytasz! ;D Mam nadzieję, że październik będzie lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam czytać, ale nie jestem molem książkowym, że potrafię tylko nawijać o książkach ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy okazji, dziękuję Ci Oxfordko, że zajrzałaś do mnie ;) ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie ma za co :) skądś kojarzyłam Twój nick więc zajrzałam czemu Cię to nie było :)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!