Podsumowanie sierpień 2014

Jestem nieco w tyle, ale to nic niektórzy swoje podsumowania robią w połowie miesiąca więc chyba 2 dni to nie jest aż tak dużo? :) a w zasadzie jeden dzień, ponieważ staram się robić wpis zawsze pierwszego dnia miesiąca.
Bez zbędnych wyjaśnień przejdźmy do podsumowania sierpnia, który jak na moje oko wypadł o niebo lepiej niż lipiec.

1. Liczba książek - Nie liczyłam, ponieważ książki mi się pomieszały i nie wiem jakie były w planie, a jakie nie.
2. Liczba książek przeczytanych - 4 (+4)
3. Liczba przeczytanych stron - 1 521 (+1 287)
4. Średnia liczba przeczytanych stron dziennie - 50 (+42)
5. Przeważający gatunek - Fantasy
6. Liczba obserwatorów - 56 (+3)
7. Liczba odsłon bloga - 14 736 (+6970)
8. Liczba komentarzy - 447 (+37)
9. Współprace - 0
10. Wyzwania - 7 (+7)
11. Liczba wpisów w miesiącu - 9 (+3)
12. Średnio co ile dni ukazywał się wpis - Co 3 dzień
13. Napisane recenzje - 4
14. Luźne wpisy - 5
15. Najpopularniejszy wpis miesiąca - Wymarzone czytadło  [klik]
16. Najmniej popularny wpis miesiąca - Sprzedam #1 [klik]
17. Udział w konkursach - 3
18. Nowe książki: 2 (+1)
19. Książki rozpoczęte w lipcu, ale nie skończone: 1

Jak widzicie pod względem czytelniczym się polepszyło. Wrzesień nie wiem jak wypadnie ponieważ rzuciłam się na głębokie wody, ale o tym napiszę, jak uznam to za stosowne. W tym miesiącu przybyło mi 3 obserwowanych i tak jak zwykle chciałabym im podziękować, że odnaleźli mnie w tym gąszczu innych literackich blogów i zatrzymali się u mnie na dłużej. Mam nadzieję, że będziecie tu przychodzić i czerpać z czytania moich "bazgrołów" przyjemność. Dziś niestety już więcej nie napiszę, jutro postaram się zorganizować wpis literackiej Fantazji i tam dowiecie się więcej szczegółów.

Życzę Wam miłego wieczoru :)

You Might Also Like

1 Comments

  1. "Nie liczyłam, ponieważ książki mi się pomieszały i nie wiem jakie były w planie, a jakie nie." - to zdanie mnie rozbroiło :D

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!