Libster Blog Award #1

Do zabawy zostałam niejako zaproszona przez http://po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com/
Zapraszała każdego kto chce więc skorzystałam z zaproszonka :) a co się będę :) Lubię takie rzeczy zwłaszcza jak mnie wena twórcza nachodzi :)
A oto pytania:
1. Od kiedy prowadzisz bloga?
Ogólnie w sferze blogowej siedzę ponad 5 lat. Na początku byłam na blog4u. Następnie przeniosłam się na mini bloga na pingerze, gdzie do dziś mam profil, oraz posiadam trzy blogi na blogspocie. Ten tutaj jest maluszkiem. Ma dopiero 11 dni.

2. Jakie jest Twoje największe osiągniecie w blogosferze?
Moim największym osiągnięciem w blogosferze jest poznanie wspaniałych ludzi, z którymi mam kontakt nie tylko na blogu ale również po za nim. To cudowne osoby, pełne pasji, własnych marzeń i doświadczeń życiowych. I to jest moje największe osiągnięcie! Mieć zaszczyt poznać takich ludzi!

3. Najlepsza przeczytana książka?
Moim numerem jeden od niepamiętnych lat jest Harry Potter i Zakon Feniksa.

4. Najgorsza książka, która (niestety) wpadła w Twoje ręce?
Zdecydowanie seria Abarat. Była tak męcząca, że opisy pomijałam, czytając dłuższe partie dialogowe i oglądałam obrazki zamieszczone w książce. W tym momencie czytam kolejne utrapienie ważące 1305 stron a jest nim Fionavarski Gobelin. Urzekła mnie jego reklama - "dzieło, którego nie było od czasów Tolkiena", no i myśląc, że to coś genialnego wzięłam ją w swoje rączki i męczę przez dobre dwa miesiące... (przeczytam ją choćbym miała ją pół roku męczyć)

5. Myślisz, że na innych planetach istnieje życie?
Pewnie tak. Jesteśmy zaledwie ziarnkiem piachu w całym wszechświecie a już się słyszy, że na Marsie np jest życie :D

6. Czy ufasz znajomym poznanym przez Internet?
Jestem dosyć nieufna. Najpierw muszę poznać daną osobę dopiero po miesiącu po dwóch jestem w stanie powiedzieć im nico o sobie, ale nie za dużo. Jak to się mówi co oczy nie widzą tego sercu nie żal. :D

7. Co najbardziej cenisz w ludziach, a czego w nich nienawidzisz?
Cenię wiele rzeczy, na przykład szczerość, punktualność i umiejętność słuchania drugiego człowieka. Nienawidzę osób, które non stop się o coś pytają... Nie zadadzą miliona pytań za jednym zamachem tylko się guzdrają i co chwilę wyskakują z czymś kolejnym. Nie lubię też w ludziach braku tolerancji dla innych oraz osądzania ludzi zanim jeszcze się zorientują o co dokładnie chodzi.

8. Jaki jest Twój ulubiony gatunek literacki?
Oczywiście fantastyka

9. Posiadasz ulubionego pisarza? Kto to taki?
J.K. Rowling, Henry H. Neff, Sara Shperad oraz J.R.R. Tolkien.

10. Bez jakich 3 rzeczy nie potrafiłabyś żyć? 
Rzeczy, więc pominę ludzi którzy mnie otaczają. Rzeczy.... hmmm. Telefon (z dostępem do internetu co komputera nie będę musiała wymieniać:P no i z odtwarzaczem muzyki:D ), Zestaw pisarza :D (ha! ale jestem mONdra :D 2 w 1) oraz rower (uwielbiam jeździć rowerem, nikt i nic mnie nie ogranicza!)

11. Dlaczego lubisz czytać?
Pozwala mi to na przeniesienie się do innego świata, gdzie zapominam o problemach i szarej rzeczywistości. Książki są drugim światem niezbadanym, niezmierzonym i do końca nieodkrytym, gdzie wszystko może się wydarzyć.

Moje pytania:
1. Jaką książkę obecnie czytasz?
2. Od jakiej książki rozpoczęła się Twoja "literacka" przygoda?
3. Czy zdarzyło Ci się, że dana książka wycisnęła z Ciebie łzy smutku/szczęścia? jaka to książka?
4. Jakiej książki chciałabyś/chciałbyś ujrzeć ekranizację? Dlaczego?
5. Czy zdarzyło się, że uosabiałaś/eś się z jakimś bohaterem z książki? Kto to był?
6. Jaka książka sprawiła Ci największą mękę podczas czytania?
7. Najczęstsze miejsce gdzie czytasz książki?
8. Trzy książki, które bez mrugnięcia okiem mogłabyś/mógłbyś polecić innym?
9. Posiadasz ulubione blogi do których często zaglądasz? Jakie to blogi?
10. Gdybyś miał/a przenieść się do jednej z książek, która by to była i dlaczego?
11. Audiobooki,e-booki czy zwykłe książki papierowe?

Nominację otrzymuje każdy kto chce :) nie wyznaczam konkretnych osób, bo może nie każdy to lubi :)
Ja tymczasem biorę się za czytanie Waszych wpisów i pisanie kolejnej recenzji, tak więc do zobaczenia jeszcze dziś :)

You Might Also Like

1 Comments

  1. Ciekawe odpowiedzi. Widzę, że tak jak ja nie lubisz odkładać nieprzeczytanych książek na półkę i się nimi czasami męczysz... Znam to, tym bardziej, że też często ulegam czarowi reklam i promocji. :)
    Gratuluję nominacji.

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!