30 day book challenge

Znalazłam i podpatrzyłam :D.
Post postaram się uaktualniać codziennie chociaż nie wiem jak mi to wyjdzie :D (nie jestem znawcą angielskiego będę improwizować w razie wu :D )


Dzień 1: Najlepsza książka jaką czytałaś w ostatnim roku: C.J. Daugherty - Wybrani
Dzień 2: Książka, którą czytałaś więcej niż trzy razy: J.K. Rowling - Harry Potter i Zakon Feniksa (jest więcej, ale będę się odnosiła jedynie do 1 książki)
Dzień 3: Twoja ulubiona seria: No oczywiście, że seria Harrego Pottera :) (czytając niższe pytania zauważyłam, że pół tego wyzwania będzie jednym wielkim Potterem... ) :D
Dzień 4: Ulubiona książka z Twojej ulubionej serii: J.K. Rowling - Harry Potter i Zakon Feniksa
Dzień 5: Książka, która sprawia Ci radość: Ilona Andrews - Seria o Kate Daniels
Dzień 6: Książka, która sprawiła Ci przykrość (??): Richard Matheson - Jestem Legendą
Dzień 7: Książka, która sprawia, że się śmiejesz: Katarzyna Berenika Miszczuk - Ja, Diablica
Dzień 8: Najbardziej przereklamowana książka: Nie znam takiej... hmmm...
Dzień 9: Książka, która myślałaś że Ci się nie spodoba, a przy końcu ją pokochałaś: Przyznam się bez bicia - Seria Harry Potter (nie mogłam zrozumieć o co tyle szumu)
Dzień 10: Książka, która przypomina Ci dom (przypomina Ci o domie): Król Lew II: Czas Simby
Dzień 11: Książka, której nienawidzisz: przez długi czas był to Clive Barker - Abarat, teraz jest to Guy Gavriel Kay - Fionavarski Gobelin 
Dzień 12: Książka, którą kochasz, ale tym samym nienawidzisz: Seria Pretty Little Liars chyba ;/
Dzień 13: Twój ulubiony autor: Jest ich paru, ale najlepsi to J.K Rowling oraz Henry H. Neff
Dzień 14: Książka przerobiona na film i kompletnie sprofanowana: Nie znam takiej
Dzień 15: Ulubiony męski bohater: Legolas (Władca Pierścieni, Hobbit)
Dzień 16: Ulubiony kobiecy bohater: Lara Croft
Dzień 17: Ulubiony cytat z ulubionej książki: "Obojętność i lekceważenie często wyrządzają więcej krzywd niż jawna niechęć." - Albus Dimbledore, Harry Potter i Zakon Feniksa
Przy okazji zapraszam Was do polubienia mojej strony na facebooku :)
Dzień 18: Książka, która mnie rozczarowała: Kami Garcia, Margaret Stohl - Piękne Istoty
Dzień 19: Ulubiona książka zmieniona w film: J.K Rowling - Harry Potter i Insygnia Śmierci
Dzień 20: Ulubiona romantyczna książka: Lauren Kate - Cykl "Upadli"
Dzień 21: Pierwsza nowela, którą pamiętasz, że przeczytałaś: Właśnie żadnej nie pamiętam! :D
Dzień 22: Książka, która sprawiła, że płakałaś: J.K. Rowling - Harry Potter i Insygnia Śmierci
Dzień 23: Książka, którą chcesz przeczytać od dłuższego czasu, a jej nie posiadasz: Henry H. Neff - Gobelin - Demon i Kuźnia
Dzień 24: Książka, którą chcesz żeby przeczytało jak najwięcej osób: Oczywiście seria Gobelina. Potter jest znany każdemu i zauważyłam, że jak wypowiadam się na temat Gobelina to nikt nic nie wie zatem on. :)
Dzień 25: Bohater, do którego możesz się najbardziej odnieść (???): nawet nie ogarniam pytania...;/ :D
Dzień 26: Książka, która zmieniła Twoją opinię na temat czegoś: Nie mam takiej. Z reguły czytam by się odprężyć i wejść w świat bohaterów a nie by z niego coś wynosić (ale ze mnie łajza)
Dzień 27: Najbardziej zaskakujący zwrot akcji lub zakończenie: J.K Rowling - Harry Potter i Insygnia Śmierci - Snape, który od zawsze jest po stronie Pottera
Dzień 28: Ulubiony tytuł książki: Laura Gallego Garcia - Tam gdzie śpiewają drzewa
Dzień 29: Książka, którą wszyscy nienawidzą a Ty lubisz: Podręcznik języka angielskiego :D
Dzień 30: Twoja ulubiona książka przez cały czas: J.K. Rowling - Harry Potter i Zakon Feniksa

Przypominam również, że możecie mnie znaleźć na facebooku gdzie serdecznie Was zapraszam :)



You Might Also Like

5 Comments

  1. ja bym na książkę minionego roku wytypowała Alex - P. Lemaitre. fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też stawiam na ,,Alex''. Fantastyczna lektura!

      Usuń
    2. "Alex". Tytuł bardzo nie zaintrygował, ponieważ pisząc swoje opowiadanie tak na imię ma jedna z głównych bohaterek. Nie wiem o czym ta książka, nie wiem kim lub czym jest tytułowy Alex jednak postaram się swoją niewiedzę nadrobić! Dziękuję, że podstawiacie takie komentarze z ciekawymi rzeczami :)

      Usuń
  2. Dla mnie Dzień 1 byłby dłuższy xd: "Kochanice króla", "Ostatnia spowiedź", "Tajemnica historia w Styles", "Wołanie kukułki", "Wolny i de klesz"... itd...! :D Ja nie potrafię się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Harry Potter to książka mojego dzieciństwa. Dostałam Kamień Filozoficzny jak miałam 11 lat i do 15 roku życia czekałam na list z Hogwartu :)) . Moje części są tak wyświechtane, że ostatnio nawet zastanawiałam się nad ich wymianą ale mam do nich zbyt duży sentyment ;).

    Pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!