Wymianka książkowa u Dominiki #3

Już po raz trzeci wzięłam udział w wymiance organizowanej przez Dominikę i jak zwykle nie żałuję tego wyboru :) 
Co tym razem mnie czekało? Same dobrodziejstwa! :) Chciałabym Wam przedstawić paczkę, którą przysłała mi Daria :) Ci zaś, którzy wolą obejrzeć co dostałam i co sama przygotowałam również Darii, odsyłam na swój kanał. Tam udokumentowałam wszystko począwszy od pakowania paczki dla swojej parki wymiankowej i skończywszy na rozpakowywaniu paczki, którą sama dostałam :) 
Kliknij na zdjęcie

Wspomnieć muszę, że kontakt z Darią miałam (mam) fenomenalny. Mogłam liczyć na numer przesyłki jak i wiadomości nie związane z paczką. Takie tam pitolenie o szopenie :D Uważam to za duży plus i myślę, że to jest jedna z zalet takich wymianek. Poznawanie nowych ludzi, blogów, upodobań książkowych etc.
Cała paczka od Darii przedstawiała się tak.

Daria trafiła w dziesiątkę :D Praktycznie ze wszystkim, ale po kolei! Chyba wszystkich tutaj zdziwię, ale największą frajdę sprawiła mi... POCZTÓWKA! Jest to o tyle śmieszne, ponieważ Daria nie jest z Krakowa, a ja Kraków uwielbiam. Kiedy zobaczyłam tę pocztówkę, zakochałam się w niej na zabój! Jeszcze nigdy nie gapiłam się na żadną pocztówkę tak długo i z takim zainteresowaniem jak na tą. Po prostu jest zajebiaszcza!


Drugim rarytasem będzie książka, która jak sama nazwa akcji głosi jest chyba najważniejszym punktem wymianek :) Dominika poprosiła nas byśmy w ankiecie podali nasze 10 książkowych must have. Ja wśród tych dziesięciu umieściłam drugi tom Igrzysk no i proszę - piszę i mam :D Co również jest zabawne, Daria miała w planie obdarzyć mnie pierwszym tomem, ale księgarnia przez omyłkę przysłała jej część drugą... Tu chyba Bóg maczał w tym swoje palce :P Otóż pierwszą część już mam :D więc ta pomyłka jest strzałem w dziesiątkę :D Pomijam fakt, że właśnie w tych ognistych okładkach chciałam "skolekcjonować" Igrzyska. Czytanie w myślach? Telepatia? :D


Ja sama o zakładkach przypomniałam sobie dzień przed wysłaniem paczki :) I zakładki również dostałam. Nie jestem jakąś kolekcjonerką zakładek. Używam jednej do czasu, aż totalnie się zniszczy i będziemy musiały się pożegnać, mimo to bardzo się cieszę, że do grona moich "całych i zdrowych" zakładek trafią te dwie. Zwłaszcza ta ze zdaniem o wypłacie mi się podoba. To takie życiowe :D z tą różnicą, że ja częściej wchodzę na księgarnię internetową niż tą, którą mam zaledwie 6 km od miejsca zamieszkania :D

Jeśli nie napisałeś w ankiecie z wyszczególnieniem co lubisz, a co nie, to nic straconego. Razem z Darią wymieniłyśmy się takowymi informacjami na poczcie, co było bardzo dobrym pomysłem. Wiedziałyśmy w co możemy zaopatrzyć nasze paczki,a co lepiej pominąć. No i tak oto otrzymałam Cappucino, które uwielbiam i czekoladowe małe co nieco :D Słodkości nigdy za wiele :P

 Ostatnią rzeczą jaką znalazłam w paczce były krem do rąk i paznokci oraz maska do skóry (chyba tak to się mówi :D )
Krem wyląduje w mojej torbie i będzie ze mną podróżował do pracy. Moja praca powoduje, ze sucha staje się szorstka i sucha więc krem jak najbardziej na propsie. Jeśli chodzi o maskę, to chcę ją w najbliższym czasie przetestować :D

Zachęcam Was do tego byście brali udział w takich wymiankach. Oprócz paczki, w której możecie znaleźć przedmioty, o których od dłuższego czasu myśleliście by się w nie zaopatrzyć, możecie poznać również ciekawe osoby :) według mnie wymianki takie mają w sobie więcej zalet niż wad. Z resztą jakie wady można tu wymienic... ja chyba takowych nie dostrzegam. 

Podobała się Wam moja paczka? Ja jestem jak najbardziej zadowolona i jestem przekonana, że nie była to moja ostatnia wymianka książkowa u Dominiki, w której biorę udział :)

You Might Also Like

14 Comments

  1. Już wszystko widziałam na YT, ale tutaj napiszę jeszcze, że ta pocztówka faktycznie jest piękna! Uwielbiam Kraków, chociaż bywam w nim częściej niż Ty, ale to wszystko wina, albo zasługa odległości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super "fanty" ;) wszechświat czuwa - wiedział, że masz już 1. część serii, więc wysłał 2. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemna paczucha :) Życzę udanej lektury bo trylogia Igrzyska śmierci jest moją ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekałam, aż zaopatrzę się w książki, ponieważ film zakończyłam na pierwszej części. Zarówno książka jak i film mi się podobały :)

      Usuń
  4. No widzisz, dobrze, że nie chciałam wymienić tej książki :D tylko ci wysłałam, jak przyszłam :)
    No skoro byłam w Krakowie, nie mogłam nie wybrać dla ciebie jakiejś pięknej pocztówki :) a tę maskę uwielbiam sama, więc musiałam ci ją kupić, abyś spróbowała - polecam jako krem na noc :)
    Paczka od ciebie też byla cudowna, pojawi się w podsumowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się nazywa wyczucie :) czekam na podsumowanie zatem :)

      Usuń
  5. Uwielbiam igrzyska śmierci,ale ja sprawiłam sobie książki w tych drugich okładkach,jakoś bardziej mi sie podobało pierwsze wydanie:) Fajne rzeczy,zazdroszczę:)


    Zapraszam na Wachlarz,dużo pozmieniałam w blogu:)
    Pozdrawiam
    www.japonskiwachlarz.blogspot.com

    Reyline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno kiedyś wpadnę. Chodzi mi po głowie pomysł stworzenia karteczek, dzięki, którym będę na bieżąco codziennie odwiedzać kilka blogów. Tak by u każdego pozostawić po sobie ślad... ale... może o tym w innym materiale :p

      Usuń
  6. Super ta wymianka :) Choć ja już dawno jestem po serii Igrzysk :)

    p.s. wróciłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam.... boziu, czy coś mnie jak zwykle ominęło? Gdzie byłaś? :P wiesz, ja jeśli chodzi o książki to zawsze jestem daleko za murzynami :P aktualnie czytam "Love, Rosie" i kurde... noo... ciekawie się zapowiada.

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!