Konkurs! Bo co innego miałam napisać?

Licznik 150 000 wyświetleń przekroczony został spory kawałek czasu temu. Liczba komentarzy również przekroczyła magiczne 1 500. Chciałabym Wam z tego miejsca serdecznie podziękować, za to, że mnie odwiedzacie, czytacie, komentujecie... za to, że jesteście. Ja zaś ze swojej strony, postaram się Was zaciekawiać oraz zaskakiwać, dlatego przy współpracy z Zagrodą Edukacyjną U Garncarza Szyszka organizuję konkurs. Lekko spóźniony, jednak mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza.

Byłoby mi bardzo miło gdybyście również:

- Zaobserwowali mój blog
- Polubili fanpage mojego bloga na Facebooku, jak i fanpage Zagrody Edukacyjnej
- Udostępnili informację o konkursie. Im więcej osób o nim wie, tym lepiej

Oczywiście nie jest to koniecznym wymogiem
Na czym miałby polegać konkurs? A no zadanie jest dosyć proste i kreatywne zarazem. (Nie bez powodu mój blog ma w nazwie fantazję :) )

Zbliża się długi weekend; majówka. To idealna okazja do odpoczynku na świeżym powietrzu.

W dowolny sposób (napisz wiersz, opowiadanie, kilka zdań, narysuj, zrób krótki filmik, zaśpiewaj... cokolwiek! ) przedstaw nam swoje sposoby spędzenia majówkowego weekendu na świeżym powietrzu. 

Regulamin:

1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga "Literacka Fantazja oraz Zagroda Edukacyjna U Garncarza Szyszka
2. Aby wziąć udział w konkursie należy:
*podać swój adres e-mail
*wykonać zadanie konkursowe i przesłać je na podany adres e-mail (linkinka08@wp.pl) w tytule wpisując swój nick z dopiskiem "Konkurs na Literackiej". Dobrze by było pozostawić swój nick również pod tym postem, co ułatwi nam identyfikację.
3. Konkurs trwa od 1 maja 2016 do 1 czerwca 2016 roku do godziny 23:59
4. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone najpóźniej do 7 dni po zakończeniu
5. Wygrać będą mogły trzy osoby. Nagrodą dla zwycięzców jest garnuszek niespodzianka, czyli tajemniczości nigdy za wiele :)
6. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające bloga, jak i te które bloga nie posiadają
7. Konkurs skierowany jest do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce
8. Ze zwycięzcami skontaktujemy się drogą mailową.
9. Po ogłoszeniu wyników, zwycięzcy będą musieli przesłać na mail zwrotny swój adres korespondencyjny. Czekamy na niego przez 7 dni, po upływie tego czasu, w przypadku braku odpowiedzi, wybierzemy innego zwycięzcę.
10. Zastrzegamy sobie prawo wprowadzenia zmian w regulaminie podczas trwania konkursu.
11. Zdjęcia glinianych wyrobów umieszczonych w tym poście są jedynie wizualną prezentacją tego jak mniej więcej mogą wyglądać nagrody garncarskie. Ich wielkość i kształt nie zależy od właścicielki bloga, a właścicieli Zagrody Edukacyjnej. Nie mam na nie wpływu.
12. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

Wszelkie pytania pozostawiajcie pod postem.

Jeszcze raz serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w konkursie i życzę powodzenia :)



You Might Also Like

6 Comments

  1. Gratuluje zdobycia tak wysokich not :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Długo na nie czekałam, ale małymi kroczkami do przodu :)

      Usuń
  2. Muszę nad czymś pomyśleć. Gratuluję statystyk! :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O matuś moja... no to poprzeczkę wysoko ustawiłaś! :)
    Będę myśleć, ale nie wiem czy coś z tego będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze to takie trudne? starałam się, żeby to było coś w miarę prostego, ale ni nie "hop siup". Powodzenia zatem życzę jeśli coś wykombinujesz :)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!