Fantazyjny Alfabet Stronicowy - Maj 2016


Literka na miesiąc maj to: E
Zgłoszenia przyjmuję pod tym postem


Spis osób biorących udział w wyzwaniu i ich recenzje:
2. martucha180
Misja Ivy - Engel Amy  (309 stron)


Klasyfikacja według liczby przeczytanych stron:

1. martucha180 - 790 (styczeń) + 282 (luty) + 994 (marzec) + 1 317 (kwiecień) = 3 383 + 309 +
2. Daria S - 2 056 (kwiecień) = 2 056 + 408 + 384 + 274 +
3. Kamilla - 330 (marzec) + 294 (kwiecień) = 624 + 354+ 
4. Oxfordka - 490 (marzec) = 490
5. addictedtobooks - 473(styczeń) = 473 

Dotychczasowe literki:
Styczeń: F
Luty: I
Marzec: N
Kwiecień - D
Maj - E

You Might Also Like

11 Comments

  1. Eeee... nie wiem, czy coś znajdę! W podręcznym stosie nic nie mam... No tak, w kwietniu przyszalałam, a jeszcze 2 książek z D nie zdążyłam przeczytać, a teraz bryndza :D
    A ja dziś zamieściłam wstępny post o swoim wyzwaniu czytelniczym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ zaszalałam w kwietniu! Ale w tym miesiącu chyba cisza, nic nie mogę znaleźć :P
    A martuchy180 wyzwanie naprawdę ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwszym sprawdzeniu ksiazek myslalam, ze nie dam radym, ale jednak przypomnialo mi sie , co zawsze chcialam przeczytac, takze moze uda mi sie:) Milego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dacie rade :) "E" będzie w tym miesiącu i już nie wróci :D zawsze to lepsze niż "Y" :D albo "X", ale pamiętajcie nic na siłę i z przymusu :) jak się trafi literka to fajnie, jak nie, to trudno... innym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza w tym miesiacu
    http://kami-mojemiejsce.blogspot.com/2016/05/prowincja-pelna-marzen.html
    Liczba stron: 354

    OdpowiedzUsuń
  6. Engel Amy „Misja Ivy”, s. 309
    http://atramentowomi.blogspot.com/2016/05/misja-do-spenienia.html

    OdpowiedzUsuń
  7. R.J. Ellory - Cicha wiara w anioły - 408 str
    http://krainaksiazkazwana.blogspot.com/2016/05/terazniejszosc-jest-echem-przeszosci.html

    Elizabeth Flock - Emma i ja - 384 str
    http://krainaksiazkazwana.blogspot.com/2016/05/przemoc-wobec-dzieci-nigdy-nie-bedzie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Aj zapomniałam jeszcze o jednym:
    Agnieszka Tomczyszyn - Ezotero. Córka wiatru - 274 str

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!