Gry

Libster Blog Award #12

Do zabawy zaprosiła mnie nieśmiertelna Dominika i chwała Ci za to niech Ci Bóg w czymś wynagrodzi, nie koniecznie w dzieciach jeśli Ci nie śpieszno :P

Zanim jednak przejdę do pytań, chciałabym wyjawić Wam swoją nieobecność. Złożona jest ona z wielu czynników, na które składa się:
1. Lenistwo - a co za tym idzie po prostu nie czytam książek. Leżą one grzecznie na półce, na parapecie i czekają na uwagę, a ja na nie patrzę i odwracam po minucie wzrok. Nie mam chęci czytać, więc tego nie robię, ale nie martwcie się mam nadzieję, że chociaż jedna recenzja pojawi się w sierpniu :D
2. Gram - tak gram, że nie starcza mi czasu na nic innego. Gry na Facebooku, gry mmorpg, gry jakie popadnie, a czas leci i leci...
3. Mam nową zabawkę! Którą składałam w myślach przez pół roku, a gdy przyszło co do czego wzięłam się za siebie i złożyłam ją w przeciągu tygodnia. Nazywa się ona NOWY KOMPUTER, który cieszy moje (i nie tylko moje) oczy i już nie może się doczekać, aż zacznie prosperować na pełnych obrotach. Jest to aktualnie moje oczko w głowie i blog poszedł w odstawkę. Instaluje wszystkie niezbędne programy, zapoznaje się z nowym systemem (na laptopie mam 7, tam mam 8) Trochę czasu minie zanim się ogarnę, ale oczywiście nie pozostawiam Was jedynie z tą informacją :) Zrobiłam zdjęcia, żebyście i Wy mogli się pozachwycać (lub też nie :P ) moim maleństwem, które wcale nie jest takie małe :D 


Chyba nie muszę Wam tłumaczyć, że w myszce i klawiaturze się zakochałam?:P muszę jeszcze obczaić mychę bo coś strasznie wolno mi chodzi... :P

To chyba tyle gwoli ścisłości i wyjaśnień. Myślę, że najbardziej zaważyło tu lenistwo :P, no ale przejdźmy do LBA :D 

Oto pytania:

1. Magiczna piątka ulubionych wydawnictw to...
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam :O, ale patrząc na swoją półkę to widzę dużą liczbę książek (a raczej to same serie:P ) z wydawnictw takich jak:
  • Fabryka Słów
  • Media Rodzina
  • W.A.B.
  • Otwarte
  • Amber
2. Najpiękniejsze imię damskie i męskie spotkane w książkach?
Coraz ciekawiej widzę :D I nad tym też nigdy się nie zastanawiałam... żadne imię nie urzekło mnie na tyle, by mieć swojego faworyta ;/

3.Najbrzydsze imię damskie i męskie spotkane w książkach?
Nie podobało mi się imię Edward z Sagi Zmierzch... tak jak pisałam wyżej, nie za bardzo zwracam uwagę na imiona... są albo czytelne, albo z serii łamaczy języka :P nie patrzę czy jest fajne :P

4. Cytat, który ostatnio utkwił Ci w głowie to...
Nie napisałaś, że chodzi o książki dlatego sugeruję się ogółem cytatów :P
- Pieniądze rzecz nabyta :D
oraz 
- The extraordinary is in what we do not who we are

5. Książka, której obecnie pragniesz najbardziej?
Anna Shinoda - Learning Not To Drown oraz C.J. Daugherty - Niezłomni, no i jeszcze Ilona Andrews - Magia Parzy

6. Najbardziej wyczekiwana książka i film tego roku ( tego co z niego zostało :))
10 odcinek 6 sezonu Pretty Little Liars. Kim do uja pana jest A!!!! :D
książek nie wyczekuję :P ja po prostu dowiaduję się z innych blogów o ich istnieniu, a wtedy lądują w punkcie 5. :P Jedyna książka na jaką obecnie czekam to Zbiór opowiadań czytelników bloga Magdaleny Kordel :P Mam nadzieję, że będę miała go w łapkach za tydzień!

7. Jaki jest Twój sposób na wszechobecny upał?
Nie męczy mnie on tak jak innych kiedy jestem w domu. Kiedy jestem w pracy gotuje się jak czajnik :D Mój sposób? Chyba takiego nie ma ;/ ale polecam odpalić wiatrak, od czasu do czasu przemyć twarz lodowatą wodą i ręce, oraz zasłonić okna roletami i zamknąć okno. Zawsze to kilka topni odczuwalnych mniej :)

8. Książka polskiego autora, która niezmiernie Ci się podobała?
W skrócie mówiąc "płakłam, aż śmiechłam" :D

9. Co sądzisz o akcji Book Tour, która teraz opanowała blogi?
Jak dla mnie szału nie ma tyłka nie urywa, szczerze nawet nie wiem dokładnie o co chodzi... o przeczytania książki podpisanie się na stronie tytułowej pod hasłem Book Tour i wysłanie kolejnej osobie? To chyba wolę puścić w obieg pusty zeszyt jeśli zależy mi na tym, by mieć pamiątkę. Każdy napisałby co by chciał i byłoby to moim zdaniem ciekawsze :) ale okazja przeczytania książki, którą na przykład długo wyczekujemy też jest dobrym rozwiązaniem. Nie chcę być wrogiem tej akcji, ale również jej zwolennikiem. Pozostanę tą neutralną Szwajcarią, która przygląda się temu z boku :)
10. Jeśli mogłabyś przenosić się w czasie wybrałabyś przyszłość czy przeszłość? ( Tylko jeden wariant :))
Przeszłość. Jest jedna sytuacja, którą bym chciała zmienić, ups nie... dwie takie sytuacje... no dobra trzy!!! Gdybym mogła to zamiast powiedzieć "nie" powiedziałabym "tak". Spełniłoby się wtedy jedno z moich marzeń :), a tak to czekam dalej :P
11. Skąd wziął się Twój nick w blogosferze?
Mój nick wziął się z nicka z gier, mój nick z gier wziął się z nazwiska z opowiadania, nazwisko z opowiadania wzięło się z firmy słownika niemiecko-polskiego mojej babci :P Myślę, że wpisując w google Oxfordka większość stron należałaby właśnie do mnie :P nie licząc tych z torebkami xD

To już niestety koniec pytań... 
Ale dziękuję Dominice. Dzięki niej mój blog ożył na jakiś czas. W ogóle tęsknicie za mną? :P czy wręcz przeciwnie cieszycie się, że w końcu "ta wariatka" nic nie pisze? :D

Pozdrawiam Was serdecznie :D

You Might Also Like

8 Comments

  1. Kurde, zapomniałem sprawdzić Ci te klawiatury... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie upały ostatnio strasznie męczą :(
    Nawet jak siedzę w domu, to i tak mnie to wykańcza czasami. Zdecydowanie muszę częściej chodzić nad wodę :)
    Ja też zazwyczaj nie zwracam większej uwagi na imiona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że ktoś kreatywny wymyślał pytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. A wnętrze komputerka to gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę strasznie dużo osób poleca panią Miszczuk ;) Ja już wiem kim jest A, chociaż Kłamczuch nie oglądam i za cholerę nie wiem co to za postać, ale tyle było postów na ten temat, że się złamałam ;D A PLL i tak nie zamierzałam oglądać, ponieważ odstraszała mnie ilość sezonów :D Dzięki za odpowiedzi i za tę "nieśmiertelną Dominikę" :P Bóg mi to może wynagrodzić w książkach, tych nigdy za wiele :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w PPL odstraszało to, że jak było dobrze to nagle musiało się posypać;/ no i nie oszukujmy się... dłużyło się ;/

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!