Harry Potter TAG

TAG zakosiłam od Beti G. mam nadzieję, że nie będzie miała nic przeciwko :)
TAG jest iście Potterowski, jak można domyśleć się z tytułu i żeby nie przedłużać zabiorę się do roboty. Życzę miłego czytania :)



Pytania ogólne:

1. Ulubiona książkowa część HP?
Najgrubsza ma się rozumieć :) HP i Zakon Feniksa



2. Najgorsza książkowa część HP?
Każda ma w sobie to "coś", są gorsze i lepsze, ale wydaje mi się, że nie ma "najgorszej"


3. Ulubiona filmowa część HP? 

"Harry Potter i Zakon Feniksa". 


4. Najgorsza filmowa część HP? 

"Harry Potter i Więzień Azkabanu". Ehh gdyby nie to, że 50% filmu powtórzenie tego co było w pierwszej połowie filmu tylko, że z innej perspektywy... NUDAAAAAA

Postaci:

5. Ulubiony Weasley? 
Fred i George. Takich trzech jak ich dwóch nie ma ani jednego :)


6. Ulubiona postać żeńska? 

Luny Lovegood no i Tonks :) te jej zmiany kolorów włosów no i inny świat Luny :)


7. Ulubiona postać męska?
Hmm...Nie to nie Harry... Syriusz! Tak, na pewno on! 

8. Ulubiony czarny charakter? 
Nie gustuję w lubieniu czarnych charakterów :D


9. Ulubiony profesor? 

Remus Lupin zdecydowanie!

Wolałabyś/wolałbyś:

10. A – umyć Snape'owi włosy, czy B – słuchać przechwałek Lockharta przez cały dzień?
Ewidentnie słuchanie bełkotu Lockharta. Zawsze można go słuchać nie słuchając :P


11. Wyzwać do walki A – Bellatrix w dobrym humorze, czy B – rozwścieczoną Molly? 

Molly! Tę kobietę bym udobruchała! Mam magiczne zdolności wywoływania spokoju! Chociaż mam pewność, że nie zginę :D


12. Przyjechać do Hogwartu A – Hogwart's Expressem, czy B – latającym samochodem? 

Samochodem to ja do pracy dojeżdżam, na latanie po ostatnich wydarzeniach na świecie straciłam totalnie apetyt, a pociągiem nie jechałam od "x" lat. Jak myślicie co zatem wybiorę? :P no pewnie, że "obciąg" :D


13. A – pocałować Voldemorta, czy B – uraczyć Umbridge kąpielą z bąbelkami? 

ygh.... jedno i drugie jest "fee" :D Chodź kochaniutka, życzysz sobie żrący kwas czy Kreta? Przeczyszcza rury, ale i umysł :D


14. A – dosiąść Hipogryfa, czy B – przelecieć się Błyskawicą?

Hipogryffffff yeaaaaaaa co za frajda lecieć na kiju? :D

Książki, a film:

15. Coś, co nie było pokazane w filmie (scena, osoba), a co powinno się w nim znaleźć?
Myślę, że pod tym linkiem znajdziecie odpowiedź :P


16. Gdybyś mógł wybrać jedną część, która zostanie nakręcona ponownie, to która by to była?

Więzień Azkabanu...

Hogwart:

17. Jaki byłby twój patronus? 
Smok. 

18. Które z trzech insygniów śmierci wybrałbyś? 
Peleryna niewidka. Przydałaby mi się w bardzo wielu sytuacjach :) oj... muszę o tym pomyśleć :P może takie coś istnieje? :P 


19. Na jakiej pozycji grałbyś w drużynie Quidditcha? 

"Łatak" :D 


20. Do którego domu w Hogwarcie najprawdopodobniej być należał (co podpowiada Ci intuicja)? 

Gryfindor z tendencją do Hufflepuffu 


21. Do którego domu przydzieliła Cię Tiara na Pottermore? 

Nie wiem, nie patrzyłam. 


22. Który przedmiot najbardziej by Ci się podobał? 

Transmutacja :) ach te przemiany :) byłabym smokiem i latała i ziała ogniem paliła tych, na których widok otwiera mi się przysłowiowy nóż w kieszeni. :D 


23. Którego zaklęcia chciałbyś koniecznie się nauczyć? 

Lumos. Po 24 ciężko czyta się książki bez użycia światła :P a chcąc nie chcąc obudzić innych trzeba kombinować.


24. Które zwierzątko wziąłbyś ze sobą do Hogwartu? 
Sowa, jeśli ma to być jedno z regulaminowych zwierzątek. Zawsze coś przyniesie lub zaniesie. Taka poczta :) a jeśli chodzi o ogólnie zwierzę to oczywiście, że smoka :D 


25. Z jaką postacią z Hogwartu zaprzyjaźniłbyś się najszybciej? 

Luna, Tonks zagadałabym na temat włosów :D 

Pozostałe: 

26. Jeśli mógłbyś zmienić coś w obojętnie której części, co by to było (wydarzenie, postać itp.)
Zmieniłabym ciut charakter Pottera. Był zbyt ciekawski moim zdaniem.


27. Ulubiony Huncwot?

Wąchacz :)


28. Jeśli mógłbyś wskrzesić jednego bohatera, który by to był?

Trudne pytanie, ponieważ wielu wspaniałych ludzi musiało polec... myślę jednak, że byłby to Syriusz. Wywołał u mnie największe "rozczarowanie", że nie ma go wśród żywych.


29. Insygnia śmierci czy Horkruksy?
Insygnia śmierci.


30. Ulubiony pairing w HP?

Tonks i Lupin, Ron i Hermiona


Uff:D nie było tym razem za bardzo mojego bełkotu, ale to pewnie przez chorobę. Mam jednak nadzieję, że się nie nudziliście. Ze swojej strony postaram się przeczytać książkę do końca kwietnia, jak to wyjdzie nie wiem, ale bądźmy dobrej myśli. Tymczasem pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczania :)

You Might Also Like

12 Comments

  1. Cudownie, że zrobiłaś ten tag, bardzo się cieszę;* Fred i George są świetni:) Uwielbiałam ich:) Hipogryfa to bym jednak nie dosiadła, tchórz jestem, wolę kij :D On przynajmniej jest martwy heheheh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z hipogryfa później w razie co można zlecieć :D chyba... no i miękko :P polecam się :) nominuj mnie do czego chcesz :P

      Usuń
  2. Kurczę, fajny jest ten tag!
    Aż mam ochotę znowu od początku przeczytać Harry'ego od początku do końca! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też masz to szczęście być właścicielką swoich Potterów? :) mnie czeka 4 część :)

      Usuń
  3. Też uwielbiam Lunę i jej własny świat. :P Swoją drogą font Ci zwymiotował. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny tag :)
    też uwielbiam Syriusza! piona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rozumiem fenomenu tej książki... (tylko nie linczuj!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie mam zamiaru :) jedni lubią truskawki inni poziomki ^^ masz pełne prawo "nie ogarniać" :D

      Usuń
  6. Świetny TAG!
    Uśmiałam się nad pytaniem z myciem włosów Snape'owi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bym wybrała sowę ;). Ja wolałabym jednak umyć kudły profesorowi od eliksirów ;D. Ja również wybrałabym pociąg, bo to taka odmiana, zawsze ludzie się tłuką tymi autami ;).
    Mi zaś podobały się lekcje obrony przed czarną magią i lekcje opieki nad magicznymi stworzeniami (szczególnie te z Hagridem ;D).

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!