Podsumowanie styczeń 2015

1. Liczba książek przeczytanych - 3
2. Liczba przeczytanych stron - 1 006
3. Średnia liczba przeczytanych stron dziennie - 32 strony
4. Przeważający gatunek - Zróżnicowanie
5. Liczba obserwatorów - 78
6. Liczba odsłon bloga -  85 275
7. Liczba komentarzy - 666 (hell yea) :D
8. Współprace - 1 (Michał Kowalczyk)
9. Wyzwania - 6
10. Liczba wpisów w miesiącu - 14
11. Średnio co ile dni ukazywał się wpis - Co 2 dzień
12. Napisane recenzje - 3
13. Luźne wpisy - 11
14. Najpopularniejszy wpis miesiąca - Ze świata Fantazji #15 [klik]
15. Najmniej popularny wpis miesiąca - Fantazyjny Alfabet Stronicowy - Styczeń [klik]
16. Udział w konkursach - 4
17. Nowe książki: 3


18. Książki rozpoczęte w styczniu, ale nie skończone: 1

Tak oto minął nam pierwszy miesiąc. Czy jestem z niego zadowolona? Z pewnością ilość postów mnie mile zaskoczyła. Udało mi się dorwać swoją perełkę "Magia Uderza" i mam zamiar uzbierać je wszystkie (przynajmniej te w polskim wydaniu). Przeczytanych książek mogłoby być więcej jednak liczba stron również mnie zadowala.

W moim autorskim wyzwaniu w tym miesiącu nie wziął nikt udziału, ale spoko, mamy jeszcze 11 miesięcy i może ktoś będzie zainteresowany. Póki co dostałam zgłoszenie od Tali Z. reszta osób wyraziła zainteresowanie, jednak chcieli się zastanowić namyślić, więc nie brałam ich pod uwagę. Wyzwanie jest dobrowolne :) wszelkie informacje znajdziecie TUTAJ

To chyba wszystko co chciałam napisać. Mam nadzieję, ze luty będzie podobnym miesiącem do tego lub jeszcze lepszym :)

You Might Also Like

8 Comments

  1. Gratuluję wyników :)
    Nieważne, ile się czyta - ważne, że w ogóle się czyta!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Widzę, że nabyłaś "Igrzyska śmierci"- rewelacyjna książka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tak, książka z wymiany :) mam nadzieję, że nie będę żałować :)

      Usuń
  3. A w iluś z tych konkursów udało Ci się coś wygrać? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i wyników, i nowych nabytków.

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!