Liebster Blog Award #10

Ha! do zabawy zaprosił mnie amp H więc trzeba się wywiązać :P to moje dziesiąte LBA w karierze blogowej i mam nadzieję, że moje odpowiedzi się Wam spodobają. Tak więc... do dzieła!


1. Dlaczego według Ciebie warto czytać książki?
To chyba oczywiste dlaczego i pewnie powtarzane te słowa były w każdej szkole przez polonistę. Czytanie książek poszerza horyzonty, wyrabia wyobraźnię oraz własne zdanie. Czytając jesteśmy też w stanie wyłapać błędy w pisowni, co przekłada się na pisanie. Ponadto osoby takie podobno są bardziej otwarte, posiadają bogatsze słownictwo od tych, którzy książek nie czytają. Jaki wniosek? Jak nie chcesz być głupi, bierz się do nauki :D albo książki czytaj :D

2. Kuchnię jakiego kraju/regionu lubisz najbardziej?
Nie zastanawiałam się na tym. Jem co lubię i nie zwracam uwagi z jakiego kraju czy regionu pochodzi to danie. Na pewno ubóstwiam spagetti (Włochy) i pierogi z kapustą i grzybami. Nie wzgardzę bigosem i zupą pomidorową, ani gyrosem, ale nie pytajcie mnie skędyk się to żarełko wzięło :D 

3. Czy uważasz się za osobę tolerancyjną?
Jak najbardziej tak. Śmiem twierdzić nawet,że przekraczam granice tolerancyjności i jestem nadtolerancyjna :D Każdy jest kowalem własnego losu więc niech sobie swoje życie układa według własnych upodobań, religii i zasad. Nie mój cyrk nie moje małpy i nic mi do tego. Proszę nie mylić tolerancji z akceptacją pewnych zachowań, ponieważ co innego mieć jakieś podejście do życia, a co innego moim zdaniem to zachowywać się jak ostatnia świnia i cham.
Toleruję homo, ludzi o odmiennej karnacji i wyznaniu i niech sobie na rzęsach stoją jak chcą i mi nie zawadzają.

4. Czy według Ciebie warto czekać na miłość czy lepiej samemu jej poszukać?
Jedno nie wyklucza drugiego :) można sobie poszukać i na nią czekać, póki ona nas nie zauważy. Pomyśleliście o tym?:P

5. Czy miewasz czasem chwilę zwątpienia w sens tego, co robisz?
Nie raz, nie dwa... czasem zdarza się to codziennie. Siedzę i myślę, na jakiego grzyba ja to robię... to nie ma sensu... ale zawsze czy później przychodzi moment samozaparcia :)


6. Co wolisz: nieśmiertelność czy nieskończone bogactwo?
Nieskończone bogactwo. Na co mi nieśmiertelność? Widok umierających bliskich, niemożność ich pozostawienia przy życiu, samotność... nie... wole być bogata. Rozdam ludziom, wykupię Polskę, a polityków wywiozę na Sybir. Chociaż nie... dam ich tym biednym ludziom. Niech im usługują i zarabiają 1 000 zł na rękę.  :P

7. Planowałeś/aś kiedykolwiek przejść z blogiem na domenę .pl? Jeśli tak lub już masz domenę .pl to co Cię skłoniło/skłoni do jej wykupienia?
Dobrze mi tu gdzie jestem, chociaż planowałam niegdyś przenieść się na "swoje" jednak nie widziałam w tym nic, co urzekło mnie tutaj. Ja muszę mieć obserwatorów, komentarze,  statystyki i szablony różnej maści :D i w ogóle po co sobie życie utrudniać jeśli można mieć coś za darmo?

8. Rodzina, honor, kariera, przyjaźń, wiara, zdrowie - ustaw w porządku od najważniejszego dla Ciebie do najmniej ważnego.
Rodzina, zdrowie, wiara, kariera, honor, przyjaźń. Ktoś pewnie pomyśli - no posrało dziewczynę, przyjaźń na samym końcu? Tak. Bo w dzisiejszych czasach nie ma czegoś takiego... nie wierzę w nią, więc mam ją w czterech literach. Zastrzegam sobie prawo do myślenia iż pod rodziną kryje się również miłość :P

9. Jak według Ciebie będzie wyglądać Twoja przyszłość?
No jak to jak? Zarąbiście :D optymiści zawsze znajdą pretekst, by z jednego zrealizowanego marzenia przystąpić do kolejnego :P

10. Jaki jest Twój ulubiony gatunek/rodzaj czekolady?
Białaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D 
Potem z bakaliami i trzecia w kolejności z orzechami. Reszta może nie istnieć :P 


Nie nominuję nikogo :P Mam nadzieję, że nie spaprałam "sytuejszen" :P do zobaczenia mam nadzieję, że niebawem! 

You Might Also Like

2 Comments

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!