Wyzwanie czytelnicze 2015 - Fantazyjny Alfabet Stronicowy

Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w moim autorskim wyzwaniu czytelniczym 
Fantazyjny Alfabet Stronicowy

Na czym polega Fantazyjny Alfabet Stronicowy?

Jedni kierują się grubością książki, inni chcą ich przeczytać jak najwięcej, jeszcze inni mają całkiem inne wymagania. Tutaj chodzi o to by przeczytać nie jak najwięcej książek, a stron! Nie ważne czy przeczytasz 15 książek w miesiącu czy jedną! Ważne ile będzie miała stronic i jak dużo jesteś ich w stanie przeczytać! Zadanie byłoby zbyt łatwe gdyby chodziło jedynie o przeczytanie jak największej ilości kartek, dlatego co miesiąc wyznaczę literkę alfabetu na podstawie, której będzie musiał zaczynać się tytuł książki, bądź nazwisko jej autora (np. literka "T" - "Tajemnice Ali" lub Hobbit - J.R.R. Tolkien )
Myślę, że nie jest to zbyt trudnym zadaniem ^^

Zasady ogólne:

  • Wyzwanie rozpoczyna się z dniem 1 stycznia 2015 (teoretycznie bo dziś 6 :P ), a kończy 31 grudnia 2015 roku
  • Do wyzwania może dołączyć każdy kto ma bloga, nie ważne czy na blogspocie, wordpresie czy gdziekolwiek. Uznaję również konta na Lubimyczytac.pl
  • Do wyzwania można dołączyć w każdym momencie, wystarczy w komentarzu pod tym postem wyrazić chęć wzięcia udziału, oraz pozostawić link do swojego bloga/konta.
  • Każda chętna osoba, proszona jest o pozostawienie pod recenzją informacji o tym, że dana książka bierze udział w wyzwaniu.
  • Zmiana literki na dany miesiąc będzie podawana w podsumowaniu minionego miesiąca, oraz będzie ją można znaleźć na banerku umieszczonym na blogu.
  • Do wyzwania zaliczam książki, które zostały zrecenzowane w danym miesiącu i odpowiadają literce. Nie uwzględniam recenzji napisanych na przykład w styczniu, które odpowiadają literce na sierpień.
  • Wygrywa osoba, która pod koniec roku przeczyta największą liczbę stron. Nagrodę ustalać będę w grudniu, ale na pewno będzie książkowa :)
  • W razie niejasności proszę, zadawać pytania. (Ja nie gryzę,a że to moje pierwsze autorskie wyzwanie mogłam coś pominąć, lub napisać w sposób niezrozumiały)
UWAGI:
  • Literka na miesiąc styczeń to: "T". Wszystkie tytuły książek i nazwiska autorów zaczynające się na literę "T" biorą udział w wyzwaniu na styczeń :)
  • Linki do recenzji biorących udział w styczniu proszę umieszczać pod tym postem
Alfabetyczna lista osób, które do tej pory zgłosiły chęć udziału w wyzwaniu:

  1.  Addictedtobooks
  2. Ewa
  3. Martucha180
  4.  Nella N.
  5. Oxfordka
  6. Tala Z.
  7. Tenebris
Dotychczasowe literki:
Styczeń - T
Luty - C
Marzec - Z
Kwiecień - G
Maj - K
Czerwiec - F
Lipiec - P

You Might Also Like

25 Comments

  1. Ciekawy pomysł na wyzwanie. Przyznam, że poważnie muszę rozważyć przystąpienie do niego. Pomyślę czy uda mi się systematycznie czytać wyznaczone lektury i zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysłowe wyzwanie - pomyśle nad nim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu wyzwania, bo mogę sobie tylko wyobrazić ile to czasu pochłania. Z drugiej strony ile w czymś takim musi być frajdy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Czyżbym widziała coś nowego w wyglądzie strony, czy po prostu dawno mnie tu nie było? :D

      Usuń
    2. Chcę zmienić, ale nijak mogę w nowy szablon menu wstawić... czekam na swojego guru od tych rzeczy :D

      Usuń
  4. Obecnie biorę już udział w trzech wyzwaniach, ale pomyślę i nad Twoim bo bardzo podoba mi się pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehh... kochana... powiedźmy, że myślałam o takim wyzwaniu i już nawet miałam ugadane z osobą, która prowadziła wyzwanie w 2014 r. To nic, byłaś pierwsza :P
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią wezmę udział :) Mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie :D
    http://gardensofimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Imię autora też może być np. na T lub C ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nazwisko i tytuł książki zaczynający się daną literą.

      Usuń
    2. A no nie doczytałam dokładnie.

      Usuń
  8. Namyśliłam się i stwierdziłam, że wezmę udział :D Możesz mnie dopisać do listy ;)
    http://miedzyrecenzjami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :) jeśli masz jakieś recenzje w styczniu i lutym pasujące do literek to również zaliczam :) i dodaję :)

      Usuń
  9. Ja również chciałabym wziąć udział :)
    http://addictedtobooks.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja się jednak zgłaszam. Przepraszam za zamieszanie xd
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało :) Witam w skromnej załodze :)

      Usuń
  11. Zgłaszam się! :)

    http://ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym dołączyć do wyzwania
    martucha180
    www.atramentowomi.blogspot.com
    Banerek od Twego wyzwania zamieszczę wieczorem

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!