Gry

Versatile Blogger #1

Nominowana zostałam z własnej "winy" a to dlatego, że przeczytałam taki post u Krystiana [klik] Nominował on wszystkich, którzy przeczytali post więc ja się do nich zaliczam, no i oczywiście sprostam temu wyzwaniu. Polega ono na napisaniu 7 faktów o sobie, zatem by nie przedłużając, do dzieła :)

1. Mam klaustrofobie. Nie życzę tego nikomu, bo to straszne... uczucie, że skądś się nie wydostanę, umrę, będąc tego świadoma, próbując wydrapać sobie dziurkę do świata, np w trumnie zakopanej dwa metry pod ziemią, albo metalowej windzie na ósmym piętrze. Przeraża mnie takie coś. Dlatego chce być spalona :P no i korzystam ze schodów, jeśli nie mam zbyt wysoko :P

2. Uwielbiam Linkin Park, a zwłaszcza Mike'a Shinodę! No bo czy te oczy mogą kłamać? 

albo
 albo
 i jeszcze tu!

awwwwwwww!!!!!!!!
I don't think so :D Linkinami "zaraził" mnie kolega w gimnazjum. Pamiętam to jak dziś, ale w szczegóły nie będę wchodzić. Napiszę jedynie, że 27 grudnia tego roku będzie 11 lat, od kiedy ich słucham i w ogóle znam :) No, a Mike to... Mike! co ja Wam będę tłumaczyć i tak nie zrozumiecie mojego uwielbienia :D

3. Chciałabym umieć angielski perfekt. Kiedyś oczywiście tego dokonam. Póki co jestem leniwa. :D

4. Piszę opowiadania. Co prawda skończyłam do końca tylko jedno i jest do totalnej poprawy, ale się liczy :P Może kiedyś Was nakieruje na swoje blogi z opowiadaniami, o ile już się tam nie znaleźliście :) 

5. Podobno umiem śpiewać. :D Ale śpiewam tylko kiedy mi się zachce i to ja mam na to ochotę, a nie bo ktoś chce, żebym śpiewała.

6. Lubie grać w giery. Oczywiście musi mieć jakąś porządną fabułę, a nie pierdu pierdu. Do moich faworytów należą:
Tomb Raider (wsio części)
GTA SA i GTA V
Fable (wsio)
Dragon Age (właśnie w nie naparzam i na nic innego czasu nie mam:P miałabym, ale chce mi się grać :D )
NFS Most Wanted, NFS Underground 2
World of Warcraft
Perfect World
Jade Dynasty
Aion
B&W 1 i 2
Darkened Skye
Ghost Masters
no... czyli taki trochu ze mnie maniak :P

7. Mam w planie zrobić podsumowanie jakiego jeszcze nikt z Was nie widział i nie będzie go w stanie nawet zrobić w jeden dzień! Tak więc wypatrujcie podsumowania grudnia bo będzie... zajebiste :D znajdzie się parę ciekawostek :)

Nominacje? Kto chce niech bierze udział. Ja tam takie rzeczy lubię :)
Pozdrawiam :)

You Might Also Like

8 Comments

  1. Ja też mam klaustrofobię i też chciałabym umieć angielski perfekt - ale niestety nigdy się go nie uczyłam. Niemiecki to mój licealny język i obecnie się go jeszcze poduczam - w realu głownie :)
    Czekam na to wielkie podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam klaustrofobii, ale co do gier to się zgadzam. NFS Most Wanted i NFS Underground 2 to najlepsze części tej gry ;) Dziękuję za wzięcie udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jakie to będzie podsumowanie :) aż się doczekać nie mogę :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym wiele rzeczy chciał umieć perfekt, ale niestety się nie da... :P Przynajmniej w moim przypadku - jestem zbyt leniwy... :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahah niezła z Ciebie agentka :D Nagraj jakiś filmik, jak śpiewasz - możesz udawać, że tego nie chcem ;P Też lubię Linki Park, dobra muzyka bez dwóch zdań:) Gierki - oooo nie dziękuję, ale mój mąż na bank by Cię za to polubił :D Czekam na podsumowanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja Gosia taka fajna!!! Kiedyś razem pośpiewamy - na bank:D :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super gifki ;). Niezłe fakty, ja też lubię śpiewać, a najbardziej po angielsku i fińsku (z podkładem ;D).

    http://world-chinese-rat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj pamiętam swoje zachwyty nad Linkin Park i Shinodą :) Z czasem zmieniły się moje gusty muzyczne, ale sentyment pozostaje :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!