Libster Blog Award #9

Zaczyna mi być powoli głupio, że tyle osób mnie nominuje do LBA....
PRZECIEŻ JA JAKBYM TU NIE ISTNIAŁA! :D Nikogo nie komentuje, czytam wpisy sporadycznie, a Wy mi tu z LBA wyskakujecie, jakbym co najmniej 2 wpisy dziennie robiła i  czytała milion blogów i je komentowała. Jest to tak cholernie miłe, że aż mi głupio z tego powodu... :D


Do zabawy zostałam zaproszona przez Wiktorię M. za co bardzo dziękuję!
A oto pytania:

1. Jaką najlepszą książkę przeczytałaś w marcu?
Najlepszą pod względem, że ze swoich ulubionych czy z tych które faktycznie przeczytałam? Jeśli z ulubionych to żadnej jeśli z przeczytanych, które może nie są ulubione ale najlepsze w miesiącu (dużo ich nie było więc problemu z wyborem nie ma) to Córka Czarownicy
2. Jakim kolorem scharakteryzowałabyś się?
Czarnym - idąc przez miasto udaje ponuraka, wiecznie wnerwioną dziewczynę gibającą się na boki  :D, która w każdej chwili może każdemu przylutować :D 
3. Twoja ulubiona para książkowa to?
Gdyby tylko Allie się zdecydowała czy chce Cartnera czy Sylvaina ;/ :D
4. Do jakiej bohaterki literackiej porównałabyś się i dlaczego?
Zielonego pojęcia nie mam... Aria Montgomery? Dziwaczka, której nikt nie rozumie :D
5. Wyobraź sobie, że jako jedyna wiesz o nadchodzącej apokalipsie i nie możesz o tym nikomu powiedzieć. Co robisz?
Nie kazano mi mówić o apokalipsie, ale nikt nie mówił, że nie mogę na skojarzenia tego przekazać. :D Najpierw wypaplam a potem niech się dzieje co się chce! 
6. Masz możliwość przeprowadzenia wywiadu ze swoim ulubionym autorem/ autorką. O co go/ją zapytasz?
Oj... o wiele pierdutków. Sama chciałabym napisać swoją książkę. Spytałabym się jak powstawały główne postacie, czy były one zaplanowane w najdrobniejszych szczegółach, czy nie, jak długo trwał proces wydawania książki, dlaczego książka była o tym a nie o czymś innym... dużo dużo dużo tego.
7. Sprzątasz na starym strychu i ukłułaś się w starą szpilkę. Przenosisz się w czasie. Okazuje się, że znalazłaś się w świecie Tessy, Willa i Jema z "Diabelskich maszyn". Jak się zachowujesz? Zostajesz aby pomóc im w walce, czy jak najszybciej wracasz do naszych czasów?
"Hjuston" mamy problem! Nie czytałam/oglądałam Diabelskich maszyn więc trudno mi się wypowiedzieć w tym temacie.
8. Spotykasz starą czarodziejkę. Proponuje ci pozyskanie jednej umiejętności jakiegoś bohatera/ bohaterki z dowolnej książki. Jaką umiejętność wybierasz i od kogo ona pochodzi?
(komiks) Lara Croft umiejętność sztuk walki.
9. Tak jak Percy Jackson odkrywasz, że jesteś półbogiem. Jak myślisz kto mógłby być twoim boskim rodzicem?
No jak to kto kurde?! oczywiście, że Afrodyta! :D W końcu jestem najpiękniejsza! hahah :D
10. W twoim mieście ktoś zostaje zamordowany. Jesteś jedynym świadkiem morderstwa, a przestępca grozi ci śmiercią jeśli go wydasz. Jak postępujesz- zgadzasz się i twierdzisz, że nic nie wiesz, czy idziesz na policję i giniesz z jego rąk?
To zależy od tego kto został zamordowany. Mieszkam na wsi więc znam każdego. Morderca mógłby mi co najwyżej naskoczyć. Nie zdążyłby podnieść ręki a już miałby siekierę między oczami. Moich ludzi się nie dotyka! A co najważniejsze nie zabija! O! (taki hojrak ze mnie, a w realu pewnie bym powiedziała jednej zaufanej osobie i błagała, żeby mi pomogła co mam zrobić.)
11. Na jeden dzień możesz zamienić się w kogokolwiek chcesz. Kogo wybierasz i co robisz będąc w jego/ jej ciele? (Może to być człowiek lub postać fikcyjna)
Oczywiście Lara Croft! Mądra, utalentowana, odważna, piękna... czego chcieć więcej? Co robię? pewnie cały dzień zacieszam puche, że umiem salta w powietrzu :D


You Might Also Like

6 Comments

  1. Bardzo dziękuję za odpowiedzi, są niesamowite ;) Przekazywanie na skojarzenia? Świetny pomysł :) Nie pogardziłabym sztukami walki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tej Córki czarownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne pytania i wesołe odpowiedzi :D ja też teraz dużo odpowiadam na LBA, ale już nikogo nie nominuję, bo by mnie chyba wyklęli co poniektórzy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tylu nominacji.
    Bardzo zabawne ciekawe pytania i zabawne odpowiedzi. Gdy czytałam pytanie piąte, pomyślałam dokładnie o tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, jedno pytanie mnie strasznie zaintrygowało. Mianowicie siódme. Ja to bym oczywiście została, żeby im pomóc.. Ahh ten Will.. No i dziewiąte. Kurde, tak jak Percy chciałabym być córką Posejdona! :D
    Super te pytania, gratuluję inwencji twórczej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pytanie 11 mogłabym udzielić taką samą odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!