Libster Blog Award #5

Do zabawy zostałam nominowana przez http://czytelniadominiki.blogspot.com ^^ i czym prędzej odpowiadam na zadane mi pytania :) przypominam, że LBA możecie mnie ospamiać ile chcecie. Daje mi to pretekst do tego, by coś napisać, kiedy tak na prawdę dużo nie mam do powiedzenia! :)


1. Na jaką książkową ekranizację czekasz w tym roku najbardziej?
Hobbit Tam i z Powrotem część 3 :)
2.Wymień 5 blogów, które chętnie odwiedzasz :)
1. Zdecydowanie http://annashinoda.wordpress.com/ autorką blogu jest Anna Shinoda, żona Mike'a Shinody rapera z Linkin Park. Jest pisarką książek dla dzieci, a po za tym bardzo miłą osobą!
2. http://mirror-of--soul.blogspot.com/ często gęsto zaspamiam jej wiadomości pw na Facebooku :D aż dziw, że jeszcze mnie do czarnej listy nie dodała :D
3. http://cyrysia.blogspot.com/
4. http://dodzikk.pinger.pl/
5. http://esaczyta.blogspot.com/
6. http://ksiazkowo89.blogspot.com/
7. http://mikeshinoda.com/   !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 :D
8. http://miqaisonfire.wordpress.com/
Wybacz nie potrafiłam wybrać 5. Jest ich więcej oczywiście :)
3. Jakie były 3 najpiękniejsze okładki książek, z którymi do tej pory się zetknęłaś?
Na swojej drodze spotkałam się już z wieloma książkami o ładnych okładkach i nie potrafię wybrać 3 najlepszych. Dlatego jedynie nakreślę, jakie mi się podobają. Nie może być na nich nawalone Bóg wie ile. Czysto i przejrzyście powinno być. Coś podobnego do serii Pretty Little Liars na przykład. Po za tym uważam, że mało kiedy książka ma brzydką okładkę. Każda ma w sobie to coś.
4. Czy jesteś przesądna?
Zależy w czym. Mam zasadę, że to co będę robić w Sylwestra będzie oznaczać mój kolejny rok, ale nie boję się przejść pod drabiną czy nie wierzę w pechową 13. Moja koleżanka miała 13 w piątek osiemnastkę i wcale nie zaliczam tego dnia do nie udanych :) Raczej w przesądy nie wierzę, więc takową osobą też raczej nie jestem :)
5. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Mam dwa do których usilnie dobija się kolejny co widać na blogu. Przed państwem kolor CZARNY, CZERWONY, oraz NIEBIESKI
6. Czy masz takie wymarzone miejsce do czytania?
Nie posiadam. W lato lubię "rozwalić" się w altanie w ogródku tuż przy ścianie typowej dla kwiatów pnących taka kratka i czytając popijać cappucino. Schowana w cieniu kwiatów, przez które przebija się delikatnie słońce i wieje lekki ciepły wietrzyk :D 

7. Wiele osób ma takie małe nawyki, od których nie może się odzwyczaić, choćby chciał. Czy Ty również je posiadasz? :)
Tak, posiadanie telefonu przy przysłowiowej dupie 24/7. Nie rozstaję się z nim ani na chwilę nawet w łazience i jak śpię zawsze jest nie dalej niż metr :D Kiedy się czegoś boję, to śpiewam swoje ulubione piosenki, potrafię siedzieć na łóżku patrzeć się w jeden punkt i myśleć o tym jak wyglądam, co będę jutro robić lub gdzie będę szła. :D
8. Czy lubisz przeglądać strony na tematy okołoksiążkowe? 
W sensie blogi o książkach itd? no raczej! najbardziej lubię stosiki i biblioteczki domowe, gdzie zawsze doszukuję się pottera :D ponadto podsumowania i lubimyczytac.pl uwielbiam wszelakiego rodzaju statystyki :D
9. Jaka w tym momencie lektura jest Twoim must read? 
Henry H. Neff - Gobelin - Kuźnia i Demon.
10. Ile czasu dziennie przeznaczasz na czytanie?
Zależy jak leży. Przeważnie czytam po godzinie 24:00 do 1:00 czasem zdarza się dłużej czasem mniej, czasem doczytuję parę kartek w ciągu dnia. Zależy wszystko od książki i czy jestem bliższa jej końcu bo jak tak to staram się te 100 stron przebrnąć jednego dnia :) powiedzmy, że godzinka do dwóch :)

You Might Also Like

7 Comments

  1. Dziękuję, że zechciałaś odpowiedzieć na moje pytania :P
    Ja dzisiaj w szkole miałam pogadankę/wykład/ gadanie nauczyciela o skutkach m.in ciągłego noszenia telefonu przy sobie. Tyle się osłuchałam i przeraziłam, że jak tylko przyszłam do domu, telefon ciągle leży ze 2 metry ode mnie :D
    A jeśli ta altana stoi u Ciebie w ogrodzie to cudna jest ♥ Jeśli nie- dalej jest cudna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to altana z mojego ogródka :D spodobały mi się te pnące kwiaty i postanowiłam je uwiecznić :) dodając ciut kontrastu :)

      Usuń
  2. Ciekawe odpowiedzi :D
    Podobnie jak ja, widzę, lubisz w lato wyjść rozleniwiać się z książką w ręku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się czyta Twoje odpowiedzi.
    Ja także jestem niejako zmuszona czytywać po nocach. A piosenki śpiewam, gdy mam dobry humor :) (Ale lepiej by tego nikt nie słyszał...)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tym "Gobelinem".

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe pytania i odpowiedzi :)
    Też często czytam w nocy i lubię cappucino ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe odpowiedzi, nawet bardzo! ;D Dobrze jest dowiedzieć się czegokolwiek o innych bloggerach ;D
    Dodaję do obserwowanych, i zapraszam do siebie:
    http://kamilczytaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!