Słowem wstępu


 

Hej!

Chciałoby się napisać - "jestem tu nowa!", ale nie jestem dlatego przywitam się inaczej. Witajcie! Jestem Oxfordka i to z pewnością nie jest mój pierwszy blog jaki prowadzę. Jeśli mam być szczera, było ich już kilka na moim koncie, ale nigdzie nie zagrzałam miejsca na dłużej.

Nie zliczę ile razy próbowałam prowadzić bloga i zawsze coś szło nie tak. Dlatego teraz, z uporem maniaka, będę się starać, by ten blog odżył. Dobrze czytacie. Odżył. Ponieważ istnieje on już sześć lat i jest moją ostoją, gdzie na prawdę polubiłam robić to, co robię. Zaniedbałam go, przyznaję, ale chce to naprawić i mam nadzieję, że Wy mi w tym pomożecie!


Zazwyczaj prezentuję recenzje książek, ale pewnie nie zabraknie wszelakich relacji z różnych wyjazdów, pewnych przemyśleń, na różne tematy, czy po prostu wpisów, które nie wniosą za bardzo nic do Waszego życia, ale co jakiś czas będą się pojawiać.


Przede mną długa droga w postaci edycji około 300 postów i gdy to zrobię, zajmę się wyglądem tej strony. Trzymajcie za mnie kciuki! Zatęskniłam za tym miejscem w Internecie i mam nadzieję, że uda mi się do niego wrócić. Z Wami. Bo bez Was to nie będzie miało sensu!

You Might Also Like

6 Comments

Jest mi niezmiernie miło, że poświęciłeś swój czas i przeczytałeś mój wpis. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą radę i krytykę. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zawitasz czytelniku!